AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg er i de aller fleste situasjoner hvor jeg snakker/diskuterer i grupper, ganske stresset. Det er vanskelig for meg å diskutere i en gruppe på 6+ selv om jeg kjenner alle. Ansiktet blir rødt, skjelvende og svette hender og høyt blodtrykk. Dette problemet skal jeg løse på andre måter, blandt annet ved at jeg utsetter meg selv for slike situasjoner ofte. Men, nå snart så skal jeg ha en presentasjon for 100+ medstudenter som er tellende for karakteren min. Jeg vet jeg kommer til å være svært nervøs før og under presentasjonen. Og det kommer kanskje til å påvirke min karakter. Jeg har snust og røkt en del ganger tidligere, men aldri edru. Hva tror dere om å bruke nikotin til å dempe nervene? Som lovlig prestasjons- og livskvalitetsfremmende middel. Når jeg leser denne posten om igjen, så ser jeg at man kan få inntrykk av at jeg sliter unormalt stor SA. Det gjør jeg ikke, bare litt mer enn de fleste. Anonym poster: b3e7276ea72a9b86a568c380dbf0d1f6 Anonym poster: b3e7276ea72a9b86a568c380dbf0d1f6 Lenke til kommentar
sûkkerspïnnpåpïnne Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Burde ta noen tyggiser på forhånd ihvertfall. Faren til ei venninne var skorstein. Han røkte masse, og når han skulle slutte begynte han med nikotintyggis. Han fikk faktisk nikotinsjokk til tross for mengden nikotin han fikk i seg gjennom ørten pakker røyk om dagen, så kjedelig hvis du står svimmel og rar da du skal presentere presentasjonen Hehe! Lenke til kommentar
War Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Funker bra med en øl eller to også, tok den planen en gang så møtte jeg noen bekjente på bussen 0800 og der satt jeg å drakk på en tirsdag Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Du kommer nok til å bli svimmel og kaste opp om du ikke har fått i deg noe særlig nikotin før. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Har aldri blitt kvalm av nikotin før. Men blir litt tung i hodet og kanskje litt svimmel av snus. Tenkte å prøve det ut noen ganger på forhånd ja. Anonym poster: b3e7276ea72a9b86a568c380dbf0d1f6 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Ikke gjør det. Tygger du nikotintyggisen feil så ender du, som sagt ovenfor her, med nikotinsjokk, og det er ikke en følelse du vil ha mens du står der oppe og skal holde en presentasjon. Selv da jeg prøvde niktotintyggis for røykeslutt så fikk jeg nikotinsjokk, så det er ikke å anbefale. Ta deg heller en røyk eller to før presentasjonen. Vil gjerne snike inn reklame om e-cigaretter også.. får i deg nikotin uten tjære og masse fæle kjemikalier Endret 5. februar 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Nikotin drops da? Hvordan kan du tygge en nikotintyggis feil? Er det ikke bare å prøve et par gang før den store dagen? Anonym poster: b3e7276ea72a9b86a568c380dbf0d1f6 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Tygger du en nikotintyggis på samme måte som du tygger vanlig tyggis vil du få en stygg overraskelse i form av høyere puls, klamhet og svimmelhet. Spør de på apoteket. Nikotin er forøvrig ett stimulerende stoff på samme måte som kaffe og alkohol, og vil ikke gjøre deg mer avslappet hvis du inntar det i form av nikotintyggis. /hilsen ex-røyker som prøvde å slutte en gang i tiden med nikotintyggis... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 "Ta dej en snus" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå