Gå til innhold

Finnes det en "Bundle pack" av Resident Evil spillene?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Velkommen,

Jeg søker etter om det finnes en "bundle pack" for Resident Evil der alle RE spillene er inkludert i en og samme pakke.

Eksempel på hva jeg mener kan være Command & Conquer "Bundle Pack" der alle 17 spillene er inkludert i en og samme pakke. Der hvert eneste spill som er noen gang er laget under tittelen er inkludert.

http://www.incgamers.com/2012/08/new-command-conquer-bundle-packs-all-17-games-in-the-series/

Så nå lurer jeg på om det finnes noe tilsvarende for Resident Evil på PC?

Jeg ser at denne kan være problematisk ettersom det er en del sidelanseringer og eksklusive lanseringer som ikke finnes på alle plattform.

Tricell

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Tror ikke det finnes noe slikt til PC. Eneste jeg husker var at de ga ut en samleboks i fjor til PS3 som visstnok feiret 15-års jubileumet til Resident Evil. Merkelig nok kom det første RE-spillet ut i 1996, så i fjor var serien 16 år. Den inneholdt i alle fall Resident Evil 1-4 & Code Veronica. Hvordan de klarte å ikke hive med Resident Evil 5 som kom ut i 2009 er også meget rart.

Får håpe de lager en tilsvarende boks til PC når serien feirer 20 år, for de spillene vil jeg gjerne ha. Eventuelt at GOG klarer å få en avtale med Capcom, og tilby en Resident Evil-bundle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg er redd for det, men det er også mulig å ha dette til Xbox 360, men det er også tvilsomt. Det som er problemet er at det er Playstation som RE har opprinnelig vært ment for.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg tenkte på noe slikt selv, der jeg kan emulere Gamecube eller Wii på min datamaskin, og den kan kjøre alt av spill. Men jeg tror at det kan være at det finnes en mulighet for at Capcom lanserer en slik "bundle pack" i fremtiden.

Edit: syntaks error

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...