J. Verlander Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Hei, har en D-Link DIR-857 med en Western Digital My Book 3TB koblet til. På SharePort Plus finner jeg bare routeren og ikke harddisken, og på TVen (Samsung Smart TV) finner jeg routeren, men ingen filer på den. Jeg har lagt inn ca. 2 TB med filmer og serier. Når jeg kobler til en minnepinne på 8 GB finner jeg den når jeg logger inn i routeren, men når jeg kobler til harddisken står det 0 devices connected. Er harddisken for stor til å bli oppdaget? Skulle ikke være noe problem sa de på Elkjøp hvertfall. Har prøvd både fat32 og NTFS som filsystem på minnepinnen, og begge fungerte. TLDR; hvordan kobler jeg harddisken til internettet? Takk for svar. Endret 5. februar 2013 av b3ndik Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Oppdatert Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Det dukket opp en ny tråd, så da stenges denne. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1489229 NB! hvis man mener at tråden bør være et annet sted så skal man rapportere og be om flytting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg