provolone Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hei Har nå fått en rift i gummien rundt åpningen på vaskemaskinen. Dette fører til en lite lekkasje under vask. Tenkte jeg skulle lime dette med ett produkt jeg seff ikke husker navnet på fra biltema. Dette var utgått, og de hadde ingen erstatning til produktet. Noen forslag på hva jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Du burde bytte pakningen men fant noe her som du kan bruke http://www.clasohlson.com/no/Casco-S9-Super-kontaktlim/Pr240112000 Lenke til kommentar
provolone Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 tenkte jeg skulle prøve å lime det først, og se hvordan det går. pakkningen er massiv, og ikke bare å bytte. blir fort en 1500 + i reperasjon, og at jeg da må levere vaskemaskinen på verksted... Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Loctite 406 kan brukes til de fleste typer gummi og plast. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 stormat. skal prøve det ut når jeg kommer hjem fra jobb om noen dager, og gi en tilbakemelding på hvordan det gikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå