Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Forslag, skjule kabler langs en vegg

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Hei,

skal skjule kablene på rommet mitt, men er usikker på hvilken løsning jeg skal velge.

Har noen kabelgater som jeg lurer på om jeg skal bruke. Kommer da til å male de i lik farge som jeg har på veggen.

Bilder:

Ift en gardintrapp:

20130204_182730_zpsac6b77e1.jpg

20130204_182730_zpsac6b77e1.jpg

Vil ha noe enda mer diskret, lurte på om noen hadde noen løsninger.

Lurte også på om hva annet jeg kan gjøre, for å få denne delen av rommet til å se bedre ut?

Kanskje male pulten i svart, men vet ikke helt hvordan det kommer til å bli.

20130204_183649_zps2bbb5c1b.jpg

Tips mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Det er to forgrenere som henger på den planken mellom skapene. Har fikk litt flere ting, så jeg måtte koble til en forgrener på forgreneren (jeg vet, ikke bra).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har omorganisert kabelrotet mitt, men ikke helt fornøyd enda. Skal legge opp kabelgater senere i dag.

20130205_155350_zps1674b1cc.jpg

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Blå?

Tror heller jeg hadde malt den hvit. Bare husk å bruke maling som tåler røft bruk på selve bordplata. Husker ikke hva det heter i farta, men brukte det når jeg malte en trapp engang..

Edit.

Greit. Jeg vinner. To år gammel tråd, woho... :w00t:

Endret av Woods
Lenke til kommentar

Kabelstrips, og få alle kablene i nøyaktig lengde slik at de ikke henger som spaghetti. Bunkene med kablene kan du stripse fast til en spiker som er gjemt bak skrivebordet der du ikke ser det. Resten bruker du små kabelkanaler til. Anbefaler ikke male skrivebordet svart, det vil gjøre rommet mørkere og mindre livlig. Lyse farger, og naturlig lys i rommet gjør det mer livlig og våkent.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

halå..monter stikkontakt med flere utganger, eller flere stikkontakter, det er kjempe brann farlig å bruke skjøte ledninger på skjøteledninger, det blir dessuten mye penere. ville brukt en slik kabel list for å skule ledningene, tror det blir penest. for å male pulten ordentlig, uten at malingen skal slites vekk så fort, tror jeg det er billigere å kjøpe en ny pult:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...