Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hei, skal skjule kablene på rommet mitt, men er usikker på hvilken løsning jeg skal velge. Har noen kabelgater som jeg lurer på om jeg skal bruke. Kommer da til å male de i lik farge som jeg har på veggen. Bilder: Ift en gardintrapp: Vil ha noe enda mer diskret, lurte på om noen hadde noen løsninger. Lurte også på om hva annet jeg kan gjøre, for å få denne delen av rommet til å se bedre ut? Kanskje male pulten i svart, men vet ikke helt hvordan det kommer til å bli. Tips mottas med takk Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Kanaler er nok veien å gå, selv har jeg en 60x40-kanal langs lista under skrivebordet så alt av kabler ligger skjult i den. Samt strips og stripsputer. Endret 4. februar 2013 av TMB Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Du burde i hvert fall finne en bedre løsning under pulten, det ledningsrotet der er virkelig ikke bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jupp, men det blir litt rot fram til man rydder opp Tenker det blir kabelgater. Male pulten svart? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Nå ser jeg ikke helt hvordan du har koblet det der sammen, men jeg tipper du bryter flere av disse punktene om sikker bruk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det er to forgrenere som henger på den planken mellom skapene. Har fikk litt flere ting, så jeg måtte koble til en forgrener på forgreneren (jeg vet, ikke bra). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Har omorganisert kabelrotet mitt, men ikke helt fornøyd enda. Skal legge opp kabelgater senere i dag. Endret 5. februar 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Mener du kanaler? Det er to forskjellige ting Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Mener kabelkanaler ja, er bare vandt til å si kabelgater Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg slenger meg på her... Jeg bor nesten i spaghetti Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Har kappet kabelkanalene, men har ikke maling så setter det litt på vent. Hva tror dere om å male pulten? Lenke til kommentar
Woods Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Blå? Tror heller jeg hadde malt den hvit. Bare husk å bruke maling som tåler røft bruk på selve bordplata. Husker ikke hva det heter i farta, men brukte det når jeg malte en trapp engang.. Edit. Greit. Jeg vinner. To år gammel tråd, woho... Endret 23. mars 2015 av Woods Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Kabelstrips, og få alle kablene i nøyaktig lengde slik at de ikke henger som spaghetti. Bunkene med kablene kan du stripse fast til en spiker som er gjemt bak skrivebordet der du ikke ser det. Resten bruker du små kabelkanaler til. Anbefaler ikke male skrivebordet svart, det vil gjøre rommet mørkere og mindre livlig. Lyse farger, og naturlig lys i rommet gjør det mer livlig og våkent. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Skjøtekontakter er ikke bregnet til fast bruk, skaff deg en elektriker som bytter til en eller flere 9-veis uttak så har du fast uttak til alt du bruker. Lenke til kommentar
DidrikLL Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 halå..monter stikkontakt med flere utganger, eller flere stikkontakter, det er kjempe brann farlig å bruke skjøte ledninger på skjøteledninger, det blir dessuten mye penere. ville brukt en slik kabel list for å skule ledningene, tror det blir penest. for å male pulten ordentlig, uten at malingen skal slites vekk så fort, tror jeg det er billigere å kjøpe en ny pult:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå