Memme Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Er det noen som har eller klarer å kode det? Hadde vært kult å se hvordan folk gjør det: Eneste jeg kan komme med er disse opplysningene: Et ess teller enten 1 eller 11 Alle bildekort (J, Q, K) har verdi 10 Du får alltid utdelt to kort til å begynne med Hvis den samlede verdien på kortene er over 21 er du ute Dealeren må stå på totalverdi 17 eller mer Et ess med 10 eller et bildekort er en «Ekte» Blackjack Tatt fra wiki. Noen som klarer? Lenke til kommentar
erten_fjerten Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Ja jeg klarer det. Men dette virker litt som et skoleprosjekt, så tror ikke jeg skal dele noen kode Du får heller prøve først og så komme tilbake med litt kode senere, så kan vi sikkert hjelpe til. Lenke til kommentar
Memme Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) sånn Endret 14. februar 2013 av Memme Lenke til kommentar
Memme Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) sånn Endret 14. februar 2013 av Memme Lenke til kommentar
erten_fjerten Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 For å gjøre skriften feit kan du benytte deg av denne koden txtSpiller2.Font = new Font(txtSpiller2.Font, FontStyle.Bold); Og denne kan du benytte deg av for å gjøre den "normal" igjen! txtSpiller2.Font = new Font(txtSpiller2.Font, FontStyle.Regular); Lenke til kommentar
Memme Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Det funker ikke hos meg, blir røde streker under Font og FontStyle. Jeg bruker Visual Web Developer 2008, om det har noe å si? Lenke til kommentar
erten_fjerten Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Prøv å legg til dette namespacet øverst i koden din. using System.Drawing; Endret 5. februar 2013 av erten_fjerten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå