Laila - Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Har fått æren av å ta over den berømte stafettpinnen og har valgt tema: SOUND OF SILENCE søndag 17.02.2013. Mener dette kan tolkes på mange måter og håper mange vil ta utfordringen og være med på å lage litt liv her på Akam. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Flott! Som vanlig, send mail til Terje og meg, så fikser vi våre respektive greier. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Flott! Som vanlig, send mail til Terje og meg, så fikser vi våre respektive greier. Takk Ateius. Da er det gjort, sendt dere begge Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Artig tema - fikk nesten lyst å ta en svipptur til Salzburg - og finne en Julie Andrews lookalike i 20-årene Sound of silence - sound of music = same same Endret 4. februar 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Artig tema, tatt i betraktning at Akams forrige redaktør er blodfan av Paul Simon. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Artig tema, tatt i betraktning at Akams forrige redaktør er blodfan av Paul Simon. En mulig tolkning av mange det Da er det jo bare å høre her Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Takk Ateius. Da er det gjort, sendt dere begge Ryggen min ga opp i dag, så jeg holder sengen og horisontalen. Forhåpentlig er jeg på jobb igjen i morgen, og fikser forsidelenke da. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 En mulig tolkning av mange det Da er det jo bare å høre her ... KJEDELIG! (ensformig, langtekkelig, trettende) Prøv denne isteden. Får man det bare høyt nok.. http://www.youtube.com/watch?v=98I85ceICRM Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 KJEDELIG! (ensformig, langtekkelig, trettende) Prøv denne isteden. Får man det bare høyt nok.. Nå var det ikke låta som var bakgrunn for temadagen da Den dukket opp etterpå. Har jo hørt den mange ganger, men ble litt paff da jeg så Lyrics'en på den. Mye energi i teksten, men låta er pen og pyntelig og med vakre stemmer og lite energi, så jeg har i alle fall ikke fått med meg hva den handlet om før. Litt mismatch mellom energien i tekst og låt. Kunne sikkert kledd å blitt rocka litt opp. AC/DC passer sikkert like godt til tema Poster du et bilde på temadagen også ? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jo, får vel prøve på det, som straff for å poste her i denne tråden. 1 Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 KJEDELIG! (ensformig, langtekkelig, trettende) Helligbrøde! Er selv rimelig tungt plassert innen både analog og elektronisk musikk (death/black, hardcore/industrial), men Sound of Silence er en perle. Blir som å mislike Mozart, men hver sin smak såklart Interessant tema ellers da. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Da er temadagen over. Vil takke alle som bidro. Stafettpinnen er sendt videre så da bare ønsker jeg lykke til ! til nestegang og nestemann Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Skjer det noe mht. neste temadag, som da skal bli søndag 3. mars? Begynner vel å haste med promotering osv..... ! Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hva med litt mer snø og fart? NM & CUP SCOOTER DRAG 2-3 mars 2013 Årets vinter happening på Gardermoen Raceway!! Denne helgen satser vi på fart og spenning på snø. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Stafettpinnen er send videre til Ignatius som har sagt ja. Han var ny og ukjent med forumet og ønsket seg litt tid på å bli kjent . Forstod det slik at han ønsket fortrinnsvis søndag den 10.mars. Er nok min feil at det ikke ble 2 ukers mellomrom da det tidligere har gått 2 eller 3 uker mellom arrangementene. Han har fått info om de to her på Akam mail om tema skal sendes til. Lykke til på neste temadag, det kommer nok et spennende tema . Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Hei. Brukerne kan nå legge inn temadager og andre aktiviteter selv. Det gjøres her: http://www.akam.no/bildekritikk/aktiviteter/ Alt som legges inn må bli manuelt godkjent av en administrator før det blir synlig. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hei. Brukerne kan nå legge inn temadager og andre aktiviteter selv. Det gjøres her: http://www.akam.no/b...kk/aktiviteter/ Alt som legges inn må bli manuelt godkjent av en administrator før det blir synlig. Meget bra initiativ Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Da håper vi at temadag blir annonsert i god tid før neste søndag, 10.mars 2013..... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Hva skjer a? Fint lite, ser det ut til, så da starter jeg heller en temadag selv. Gi meg noen minutter. For øvrig har vi nå fått endringer på plass som gjør at dere ikke trenger å henvende dere til Terje eller Erlend for å etablere nye temadager og få dem ut på forsiden. Jeg kan nå starte, godkjenne, profilere, etc etc alle temadager og andre aktiviteter. Get rockin', people! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg