Gå til innhold

TEMADAG SØNDAG 17.02.2013 SOUND OF silence


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KJEDELIG! (ensformig, langtekkelig, trettende)

 

Prøv denne isteden. Får man det bare høyt nok..

Nå var det ikke låta som var bakgrunn for temadagen da ;) Den dukket opp etterpå. Har jo hørt den mange ganger, men ble litt paff da jeg så Lyrics'en på den. Mye energi i teksten, men låta er pen og pyntelig og med vakre stemmer og lite energi, så jeg har i alle fall ikke fått med meg hva den handlet om før. Litt mismatch mellom energien i tekst og låt.;) Kunne sikkert kledd å blitt rocka litt opp. AC/DC passer sikkert like godt til tema :thumbup: Poster du et bilde på temadagen også ? ;):yes::thumbs:
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Stafettpinnen er send videre til Ignatius som har sagt ja. Han var ny og ukjent med forumet og ønsket seg litt tid på å bli kjent . Forstod det slik at han ønsket fortrinnsvis søndag den 10.mars. Er nok min feil at det ikke ble 2 ukers mellomrom da det tidligere har gått 2 eller 3 uker mellom arrangementene. Han har fått info om de to her på Akam mail om tema skal sendes til. Lykke til på neste temadag, det kommer nok et spennende tema :).

Lenke til kommentar

Hva skjer a? :huh:

 

Fint lite, ser det ut til, så da starter jeg heller en temadag selv. Gi meg noen minutter. :)

 

For øvrig har vi nå fått endringer på plass som gjør at dere ikke trenger å henvende dere til Terje eller Erlend for å etablere nye temadager og få dem ut på forsiden. Jeg kan nå starte, godkjenne, profilere, etc etc alle temadager og andre aktiviteter. Get rockin', people! :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...