nepz Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Hei Skal bestille litt diverse fra USA, men frakten blir jo grisedyr. Noen som har brukt Ship2norway før? Isåfall, hvordan opplevelse har du hatt når du har benyttet deg av tjenesten? Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Jeg har ikke brukt Ship2norway før, jeg har brukt noe av det samme kalt Myus. Jeg var strålende fornøyd med de når jeg bestilte fra USA. Ja, frakten er dyr. Du kan også sjekke ut diverese proxies (en mellomann du sender pakken til som så sender den til deg og skriver ved verdien). Fler alternativer står listet opp her Handle fra USA (og utlandet) - en hjelpende hånd Endret 5. februar 2013 av Boil In Bag Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Har god erfaring med JetCarrier, tok ikke så alt for lang tid, og de tar seg av alt det praktiske mtp. toll osv. Lenke til kommentar
nepz Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2013 Skal sjekke litt med det dere anbefaler. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå