Skatteflyktning Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Kan du ikke gi noe bevis for oss. F.eks. kan du ta et bilde ut fra hjemmet ditt nå. Vi vet at det er overskyet og morgen i California. Jeg er ikke i California, det er kun Tor Exit Node som er i California. Kan ikke se at hvor jeg befinner meg har noen som helst relevans for noe av det jeg skriver, eller? Dog om du vil se palmer: Endret 5. juni 2013 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg er ikke i California, det er kun Tor Exit Node som er i California. Kan ikke se at hvor jeg befinner meg har noen som helst relevans for noe av det jeg skriver, eller? Neida, jeg gir blaffen i om du bor i Norge eller utlandet. Men det var litt mistenksomt med Tor Browser. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Men det var litt mistenksomt med Tor Browser. Hvorfor anser du TorBrowser som "mistenksomt"? Jeg har nevnt at jeg bruker Tor i flere av mine tidligere poster, og vil tro at grunnene er ganske åpenbare gitt de ting jeg gir uttrykk for på denne diskusjonssiden? Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg er ikke i California, det er kun Tor Exit Node som er i California. Kan ikke se at hvor jeg befinner meg har noen som helst relevans for noe av det jeg skriver, eller? Dog om du vil se palmer: Hehe et bilde uten noe metadata. Veeeldig overbevisende. Du kunne vel ihvertfall tatt deg bryet med å fake noen metadata inn i bildefila di vel? Da hadde du ihvertfall fått litt cred for forsøket. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Du kunne vel ihvertfall tatt deg bryet med å fake noen metadata inn i bildefila di vel? Da hadde du ihvertfall fått litt cred for forsøket. Det å fake ting er nok mer i din stil, enn min. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Det å fake ting er nok mer i din stil, enn min. Som hva da nordmann? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg ser ikke hvorfor det er relevant hvor skatteflyktning bor. Du har vel ikke planer om å besøke han? 4 Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg ser ikke hvorfor det er relevant hvor skatteflyktning bor. Du har vel ikke planer om å besøke han? Hysj... Han er skatteinnkrever. Caymon Islands? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå