Gå til innhold

TG - billetter? - hvordan pakke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er for øyeblikket 7 billetter igjen til salgs. Jeg står i kø og er nr. 2528, og hat stått i kø siden 19 desember.

Det letteste er å ta bil, evt. bli kjørt opp og bli hentet igjen.

Jeg har hørt det går busser fra toget til vikingskipet uten å være helt sikker.

De aller fleste har jeg sett komme med pc og skjerm på stolen de tar med, og en sekk med sovepose, skift og annet rart på ryggen. For mye slit for min del, bil er bra. +tilhenger enda bedre :D Tror jeg gikk 10 fulle turer i fjor før jeg hadde fått med det jeg trengte. Det lå 10 turer til i hengeren med ekstrautstyr.

Lenke til kommentar

Det er for øyeblikket 7 billetter igjen til salgs. Jeg står i kø og er nr. 2528, og hat stått i kø siden 19 desember.

Det letteste er å ta bil, evt. bli kjørt opp og bli hentet igjen.

Jeg har hørt det går busser fra toget til vikingskipet uten å være helt sikker.

De aller fleste har jeg sett komme med pc og skjerm på stolen de tar med, og en sekk med sovepose, skift og annet rart på ryggen. For mye slit for min del, bil er bra. +tilhenger enda bedre :D Tror jeg gikk 10 fulle turer i fjor før jeg hadde fått med det jeg trengte. Det lå 10 turer til i hengeren med ekstrautstyr.

haha, så det er ingen billetter igjen ? what.

men du har forsatt ikke kommet med et tips hvordan jeg skal få pakket ned pcen, skjermen osv. og få den med meg på toget.

Lenke til kommentar

Som sagt, jeg har bare sett at folk setter pc og skjerk på stolen sin, og triller den avgårde med sekk på ryggen som inneholder sovepose og klær++.

Da det har regnet har også folk hatt en søppelpose rundt stolen i i tillegg for å beskytte pc og skjerm for vann. Hvordan de får med seg dette på toget vet jeg ikke, men jeg kan se for meg at dem sitter og holder stolen foran seg i en 4x4 plass på toget.

http://www.gathering.org/tg13/en/information/how-to-plan-my-trip/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...