igxx Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Har veldig lyst å dra på TG, problemet er bare hvordan jeg skal få med (skjermen,tastaturet,musa og selve maskinen) har: - BenQ 24" LED XL2420T - CM STORM FULLTOWER TROOPER XL-ATX BLACK - g19 - g35 - g700 Vi skal dra med tog så hvordan skal jeg få det med meg uten å skade det ? og finnes det forsatt billetter for tg? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det er for øyeblikket 7 billetter igjen til salgs. Jeg står i kø og er nr. 2528, og hat stått i kø siden 19 desember. Det letteste er å ta bil, evt. bli kjørt opp og bli hentet igjen. Jeg har hørt det går busser fra toget til vikingskipet uten å være helt sikker. De aller fleste har jeg sett komme med pc og skjerm på stolen de tar med, og en sekk med sovepose, skift og annet rart på ryggen. For mye slit for min del, bil er bra. +tilhenger enda bedre Tror jeg gikk 10 fulle turer i fjor før jeg hadde fått med det jeg trengte. Det lå 10 turer til i hengeren med ekstrautstyr. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Det er for øyeblikket 7 billetter igjen til salgs. Jeg står i kø og er nr. 2528, og hat stått i kø siden 19 desember. Det letteste er å ta bil, evt. bli kjørt opp og bli hentet igjen. Jeg har hørt det går busser fra toget til vikingskipet uten å være helt sikker. De aller fleste har jeg sett komme med pc og skjerm på stolen de tar med, og en sekk med sovepose, skift og annet rart på ryggen. For mye slit for min del, bil er bra. +tilhenger enda bedre Tror jeg gikk 10 fulle turer i fjor før jeg hadde fått med det jeg trengte. Det lå 10 turer til i hengeren med ekstrautstyr. haha, så det er ingen billetter igjen ? what. men du har forsatt ikke kommet med et tips hvordan jeg skal få pakket ned pcen, skjermen osv. og få den med meg på toget. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Som sagt, jeg har bare sett at folk setter pc og skjerk på stolen sin, og triller den avgårde med sekk på ryggen som inneholder sovepose og klær++. Da det har regnet har også folk hatt en søppelpose rundt stolen i i tillegg for å beskytte pc og skjerm for vann. Hvordan de får med seg dette på toget vet jeg ikke, men jeg kan se for meg at dem sitter og holder stolen foran seg i en 4x4 plass på toget. http://www.gathering.org/tg13/en/information/how-to-plan-my-trip/ Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Kjøp mye bobleplast og pakk inn det du kan. Tviler på at det er noen etter plass 100 i køen som får tak i biletter til TG13 utenom privatsalg Lenke til kommentar
igxx Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Kjøp mye bobleplast og pakk inn det du kan. Tviler på at det er noen etter plass 100 i køen som får tak i biletter til TG13 utenom privatsalg tror du det kan være lurt å bruke koffert ? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Vekt=slit. Men hvis du er en person som liker å være i form er vel dette noe positivt? Hvis du har en koffert som har plass til ting, og du føler det er det mest praktiske, så velger du koffert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå