Vlumio Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Hei, jeg trenger hjelp med ps3 kontrollen min. når jeg spiller MW3 på ps3, begynner bare mannen å gå uten at jeg trykker/beveger L3 spaken på kontrollen. det skjer også på ps3 menyen. Endret 4. februar 2013 av jona11s 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hei, jeg trenger hjelp med ps3 kontrollen min. Den går av seg selv sel om jeg ikke beveger l3 knappen. Det skjer i spillet og i menyen. Vet noen om noe jeg kan gjøre? Forstår ikke hva du mener. Les over det du har skrevet og prøv å forklare på nytt 1 Lenke til kommentar
Vlumio Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Da har jeg prøvd å forklare bedre. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Da har jeg prøvd å forklare bedre. Det virker som spaken er "sløv". Kanskje den er utslitt, har du prøvd med en annen kontroller? 1 Lenke til kommentar
Vlumio Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Det virker som spaken er "sløv". Kanskje den er utslitt, har du prøvd med en annen kontroller? det som er at jeg fikk kontrollen for ca. en uke siden 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 det som er at jeg fikk kontrollen for ca. en uke siden Ok. Da vet jeg ikke hva det kan være. Prøv og slå av og på konsollen kanskje.Lykke til. 1 Lenke til kommentar
Vlumio Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 joa, har prøvd å slått av kontrollen, men funker fremdeles ikke 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 joa, har prøvd å slått av kontrollen, men funker fremdeles ikke Det kan være feil på kontrollere selv om de er nye. Se om du kan få prøve en annen kontroller, eller du kan klage der du kjøpte den. 1 Lenke til kommentar
Vlumio Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Det kan være feil på kontrollere selv om de er nye. Se om du kan få prøve en annen kontroller, eller du kan klage der du kjøpte den. skal prøve å klage 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå