Bebeto7 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Mesterdetektiven tar i bruk Unreal Engine 3. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Bra at eventyrspill kan ha høye produksjonskostnader for å få oppmerksomhet i A4-pressen, men skulle heller ønske de kuttet ut den latterlige kopibeskyttelsen de holder på med. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Tror dette blir som alle andre slike prosjekter. Hvor mange eksempler har man på at "film<-->spill-prosjekter" har blitt vellykket? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Tror dette blir som alle andre slike prosjekter. Hvor mange eksempler har man på at "film<-->spill-prosjekter" har blitt vellykket? Sherlock Holmes har en historie litt eldre enn filmene som har gått på kino siste årene. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Sherlock Holmes har en historie litt eldre enn filmene som har gått på kino siste årene.Ja, har jo det. Men hvilken Sherlock Holmes-tittel er dette basert på? Har uansett ikke en god følelse av dette, men kanskje jeg blir positivt overrasket? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Ja, har jo det. Men hvilken Sherlock Holmes-tittel er dette basert på? Har uansett ikke en god følelse av dette, men kanskje jeg blir positivt overrasket? Jeg er mildt sagt avventende selv. Jeg vil ikke tro dette spillet er basert på noen av filmene, men heller en bok eller novelle. Det er 4 romaner og 56 noveller man kan ta av, så det mangler ikke på historier. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg er mildt sagt avventende selv. Jeg vil ikke tro dette spillet er basert på noen av filmene, men heller en bok eller novelle. Det er 4 romaner og 56 noveller man kan ta av, så det mangler ikke på historier. Hvis det faktisk blir bra så tror jeg dette kunne blitt et interessant spill. Men utviklerene har alt å si! Sherlock Holmes er ikke akkurat en lett oppgave å ta for seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå