Camlon Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg trenger politiattest for visumsoknad siden jeg har vart i New Zealand i 3 ar. Oslo politi krever legimitasjon og dokumentasjon. Legitimasjon er greit nok, men hva trenger jeg a bruke som dokumentasjon? Holder det a vise at jeg har tatt fag for neste ar og har studert i 3 ar? Vi far ingen invitasjonsbrev. Det far man bare forste aret. BTW: Jeg vil sende informasjonen over epost. Takker for svar Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Kan det være en idé å spørre administrasjonen ved skolen din om ikke de kan dokumentere for deg? Bekrefte at du har vært der i tre år og er tatt opp for neste år også. 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Kan det være en idé å spørre administrasjonen ved skolen din om ikke de kan dokumentere for deg? Bekrefte at du har vært der i tre år og er tatt opp for neste år også. Jeg vil helst foretrekke a ikke gjore det pa denne maten om jeg ikke blir tvunget, fordi det tar ekstra tid. Jeg kan uansett lett dokumentere at jeg har studert I 3 ar og jeg trenger politiattest Det vil jeg gjore igjennom transcript, og hjemmesiden deres som sier at jeg trenger attest etter 3 ar. Vil det fungere? Endret 4. februar 2013 av Camlon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå