Cooky Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Jeg har 2 stk PayPal kontoer. Den jeg faktisk bruker er blitt "begrenset" fordi jeg ligger i minus på den andre kontoen. For noen måneder tilbake fikk jeg følgende email: "Vi beklager, men vi kan ikke gjenopprette full tilgang til kontoen din før vi har mottatt mer informasjon. Bruk vennligst følgende alternativ for å betale tilbake den negative saldoen: - Ring oss på 80 01 84 31 og betal over telefon med betalingskortet ditt. Saksnummer: PP-023-526-754-827 Med vennlig hilsen Dennis PayPal Ikke svar på denne e-posten. Denne postboksen overvåkes ikke og du vil ikke få svar. Hvis du vil ha hjelp, logger du på PayPal-kontoen og klikker på Hjelp-koblingen øverst til høyre på en hvilken som helst PayPal-side." Spørsmålet mitt er: - Kan jeg legge ut en annonse eller lignende på f.eks finn.no, og tilby å betale dobbelt så mye for å ringe for meg, og betale det jeg ligger i minus, eller er jeg nødt til å ringe selv? - Dersom dette ikke kan gjøres, hvorfor ikke? - Grunnen til at jeg ikke ønsker å ringe selv er av den enkle grunnen at jeg hater å ringe. Og da mener jeg at jeg virkelig HATER å ringe. Endret 4. februar 2013 av Cooky Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Spørsmålet mitt er: - Kan jeg legge ut en annonse eller lignende på f.eks finn.no, og tilby å betale dobbelt så mye for å ringe for meg, og betale det jeg ligger i minus, eller er jeg nødt til å ringe selv? - Dersom dette ikke kan gjøres, hvorfor ikke? Jeg vil tro det går fint at en annen ringer i ditt navn, men du tenker å gi kredittkortinformasjonen din til en fremmed person på finn.no og få han til å ringe Paypal?!? Kanskje bedre å la et familiemedlem eller en venn du stoler på gjøre dette... Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Jeg vil tro det går fint at en annen ringer i ditt navn, men du tenker å gi kredittkortinformasjonen din til en fremmed person på finn.no og få han til å ringe Paypal?!? Kanskje bedre å la et familiemedlem eller en venn du stoler på gjøre dette... Nei, absolutt ikke! Det jeg tenker er at personen bruker sitt eget kort, eventuelt SpendOn kort. Tror du dette vil funke? Endret 4. februar 2013 av Cooky Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det gjør saken litt bedre Jeg er usikker på om noen går med på dette uten at de får godt betalt men det er lov å prøve. 1 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Skaff et SpendOn kort med den nödvendige saldoen for å betale PayPal, send meg informasjonen som trengs og jeg ringer uten problem for å fikse dette. Tilsvarende sum kan du sette inn på kontonummeret mitt som honorar for oppdraget. Problem solved 1 Lenke til kommentar
SukmaiDik Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Cooky, hvor gammel er du? Jeg er fjorten og ville selv aldei ringt til PayPal xD Hvis du er over 18 kjønner jeg ikke at det skal være noe problem å ringe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå