Joachim_F Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Pandora: First Contact lar deg kolonisere en ny klode. Les hele saken Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hmm.. Tja. Alpha Centauri er jo episk, det skal jo en del til for å toppe det spillet. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Kan jo bli veldig bra! Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Wow... dagens gladnyhet. Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Håper de gjør en god jobb. Alpha Centauri er fortsett et av mine favoritt strategispill <3 Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Ikke hexagons? Hmmm, du sier noe. Ser liksom litt gammeldags ut med firkant-brett nå. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Dette i tillegg til SimCity. Der røyk planene om å pusse opp kjelleren... 1 Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 dette så ordentlig morsomt ut, jeg har registrert meg på beta'en Lenke til kommentar
Puzzlefuzz2011 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hmm, stusser også på at feltene er kvaderater. Lurer på om det er en spesiell mekanikk knyttet til det valget, for ellers vil jeg tro at den slags spill virkelig trenger hexagons. Å toppe Alpha Centauri tror jeg blir vanskelig, men i dag har jeg jo lest at noen har klart å topp Age of Empires II, så underenes tid er vel ikke forbi enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå