Cuneax Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Norges største teleleverandør spanderer. Enda flere får WiMP gratis Lenke til kommentar
Populært innlegg bo1e Skrevet 4. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 4. februar 2013 Det bør taes en gjennomgang på bruken av ordet "gratis" kanskje. 10 Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Ordet "inkludert" hadde vel passet bedre 8 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Ordet "inkludert" hadde vel passet bedre Helt korrekt! 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 "For et lite, usynlig påslag", passer vel også, tenker jeg konkurrentene sier. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Følger ikke akkurat med abonnementet når du er nødt til å kjøpe ekstra data for å få det... De som faktisk bruker mye data har vel allerede et abonnement som har mye data inkludert, og de 80 kronene (om jeg ikke husker feil) blir da for å abonnere på wimp. Uansett, synes ikke wimp var noe tess. Brukergrensesnitt/design er så grusomt at jeg ikke klarer å bytte fra Spotify. Ja, det er mere norsk musikk på wimp, men hvem er det som egentlig hører på Vømmøl spellemanslag og Hans Børli... 3 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Rart at det skrives en sak om dette først nå, wimppakken til Djuice har vært ute i butikkene siden 1 februar. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Samme som med Spotify hos Netcom\Chess, bare at hos djuice får du 500mb ekstra inkl i prisen. Grei deal. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 På djucie.no kan jeg bestille Wimp med 500MB ekstra data i måneden for 99-, kr per måned. Så hva er inkludert her? Datatrafikken? Wimp koster allerede 99-, kr i måneden, uavhengig av abonnement ogmobiloperatør. Skjønner ingenting. Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Skulle likt å vite den _reelle_ prisen Telenor betaler for dette. Noe sier meg at det ikke er så mye pr. hode. Det er en fin måte for Wimp å vinne markedsandeler. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Følger ikke akkurat med abonnementet når du er nødt til å kjøpe ekstra data for å få det... De som faktisk bruker mye data har vel allerede et abonnement som har mye data inkludert, og de 80 kronene (om jeg ikke husker feil) blir da for å abonnere på wimp.Uansett, synes ikke wimp var noe tess. Brukergrensesnitt/design er så grusomt at jeg ikke klarer å bytte fra Spotify. Ja, det er mere norsk musikk på wimp, men hvem er det som egentlig hører på Vømmøl spellemanslag og Hans Børli... Når prøvde du wimp sist? Synes siste versjon er kanon flott jeg. :-) Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Er det ikke dem som sender ut passordet ditt i klartekst? Lenke til kommentar
mandelbrev Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Å motta et autogenerert passord kryptert er jo kjempenyttig. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hvordan regner man dette inn i regnskapet når man prøver å finne ut hvilket telefonabonnement som er billigst ? NRK FBI hadde funnet ut at de som hadde Telenor abonnement ville får et som var billigere hvis de bytte til en annen operatør. Ulempen hvis man bytter er jo også at man risikerer å mister gratis tilgangen til wimp Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 På djucie.no kan jeg bestille Wimp med 500MB ekstra data i måneden for 99-, kr per måned. Så hva er inkludert her? Datatrafikken? Wimp koster allerede 99-, kr i måneden, uavhengig av abonnement ogmobiloperatør. Skjønner ingenting. Jeppz, 500mb ekstra i måneden. Å en binde tid på 1år! :-P Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Jeppz, 500mb ekstra i måneden. Å en binde tid på 1år! :-P Nei du binder ikke i 1 år. Men visst du velger å binde deg, så får du de 3 første mnd gratis. Hvordan regner man dette inn i regnskapet når man prøver å finne ut hvilket telefonabonnement som er billigst ? NRK FBI hadde funnet ut at de som hadde Telenor abonnement ville får et som var billigere hvis de bytte til en annen operatør. Ulempen hvis man bytter er jo også at man risikerer å mister gratis tilgangen til wimp Useriøst som vanlig fra deg. Endret 4. februar 2013 av Rusher 1 Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hos Get får du 70Mb til 600 kroner i måneden, og ingen Wimp. Canal Digital gir deg 70Mb til 500 kroner i måneden, pluss Wimp Om man kunne velge så hadde valget vært relativt lett. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Har just begynt å bruke Grooveshark.com. Fungerer utmerket, og er gratis. De har en HTML5 side tilpasset mobiler, og jeg strømmer på med beats til mobilen lett som bare det. Alt behøver ikke være en app... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Useriøst som vanlig fra deg. Ikke noe mere useriøst en det svare du nettop ga meg , jeg spør om hvordan man regner inn denne tjenesten som en del av abonnementet på telefonen i forhold til de telefonabonnementene som gir meg Wimp gratis hvor stor forskjell utgjør det hvis man velger et bidigere abonnement og samtidig må betale for å ha Wimp ? Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Per i dag så kalles dette en tjeneste hos djuice! +Wimp gir deg 500 mb ekstra og bruke i måneden på mobilt nett og gjør fakturaen din 99 kr dyrere. Samtidig så skal det sies at +data som koster 99 kr i måneden gir deg 3000 mb ekstra, og kan ikke kombineres med +wimp. Dette sier meg at tilbudet ikke er særlig bra for de med Canal digital, eller de som trenger +data pakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå