efikkan Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Dette var stilig, men det er fullt av feil og hurtigtaster er endret. Jeg vil nok vente en stund før jeg tar det i bruk. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Fikk fingrene i tilleggspakken nå...det er riktignok lenge siden sist jeg spillte AoE2, men jeg hadde et inntrykk av at hurtigtastene var endret, ja. Bare LAN-mode fungerer OK, så er jeg fornøyd. Og hva bugs angår: "Funky Bugreport #4: Fervor, the upgrade to make your monks move faster, never worked in Age of Empires II, it was discovered 13 years after the release of the game. Talking about a strong placebo effect!" 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det stemmer nok, men du kan lage en ny account eller spørre om å få den gamle unbanned. Jeg innbilte meg at jeg gjorde nettopp det. http://www.voobly.com/forum/thread/72657 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Bruker du win7 fix til AoC? Et spørsmål angående denne "fixen" til Win7...er det fortsatt bare snakk om en .bat-fil som stopper explorer.exe, eller er det noe smartere? For jeg har hatt mindre issues idet explorer.exe skal startes igjen... .bat 1: @echo off taskkill /f /im explorer.exe start age2_x1.exe pause echo if you want to get desktop back press any key pause start explorer.exe .bat 2 (denne .bat-filen og et par andre varianter kom med en AoE-pakke som jeg fant på TPB): @echo off ECHO Using process.exe to suspend explorer.exe (win7, vista palette fix) "C:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Age of Empires II\Process.exe" -s explorer.exe ECHO Starting Age of Empires II - The Conquerers in the correct screen mode "age2_x1_1.0e_1600x900.exe" 1024 ECHO Resuming explorer (was suspended before) "C:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Age of Empires II\Process.exe" -r explorer.exe Endret 5. februar 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Jeg syntes det var en interessant artikkel, selv om jeg aldri spilte AoE 2 like mye som mange andre. Uansett utrolig inspirerende at de gir ut en mod til et 12 år gammelt spill. Endret 7. februar 2013 av Aiven Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Hei. Jeg og broren min har spilte dette online endel. Etter vi har spilt rundt en halv time, så stopper spillet. Ikke klikker altså, bare slik at vi ikke får fortsette gamet. Kan virke som noe form for lagg, siden vi må velge om å vente, fortsette, eller quitte. Ingenting av de går an å velge. Noen som har opplevd lignende? Skjer bare med Forgotten Empires, ikke f.eks vanlige spillet. Endret 10. februar 2013 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
KDN Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hei. Jeg og broren min har spilte dette online endel. Etter vi har spilt rundt en halv time, så stopper spillet. Ikke klikker altså, bare slik at vi ikke får fortsette gamet. Kan virke som noe form for lagg, siden vi må velge om å vente, fortsette, eller quitte. Ingenting av de går an å velge. Noen som har opplevd lignende? Skjer bare med Forgotten Empires, ikke f.eks vanlige spillet. Aner ikke, spør her: http://www.forgottenempires.net/live-support Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå