Arodem Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Forgotten Empires er en massiv utvidelse til det 13 år gamle spillet. Les hele saken 3 Lenke til kommentar
Scyter Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Wow, jeg hadde tenkt til å tipse Gamer om The Forgotten Empires. Har spilt utvidelsen siden den kom ut 2 juledag, og den er virkelig utrolig "Tidenes beste RTS er nå forbedret" hadde vært en bedre undertittel til artikkelen. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Et spill som aldri dør er en helt riktig beskrivelse. Et av tidenes absolutt beste spill. Hadde ikke hørt om denne utvidelsen, men det gir meg bare ekstra påskudd for å ta noen runder AoE II, ikke at jeg egentlig trenger noe påskudd, jeg spiller det med glede, og ofte. 1 Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Microsoft ødela age of empires med AOE3! Og AOE online er ikke noe bedre enn AOE3. 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Finner vel aldri igjen orginalplatene til AOE II Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Age of Empires og Age og Empires II står som to av mine absolutte LAN-favoritter. Tenk om de hadde blitt sluppet på Steam... Da hadde det blitt en voldsom oppsving tror jeg. Hadde jeg hatt tid skulle jeg prøvd utvidelsen, men det jeg har dessverre andre spill jeg må prioritere. Lenke til kommentar
reyh Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Fantastisk! Først Populous, så Dungeon Keeper og nå Age of Empires?! Lenke til kommentar
LMH Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Kult! AoE I og II treng å komme på GoG! 2 Lenke til kommentar
gabbynator Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 for over et halvt år siden begynte jeg og en del venner å spille det igjen. vi samles en gang i blant og spiller noen timer. nå etter at Forgotten Empires har kommet ut er det mye morsommere. tok litt tid å venne seg til de nye hotkeysa men de var mer praktiske. en helt ypperlig oppdatering som må anbefales! 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Kan man spille Forgotten Empires online? Hvilket miljø finner man i så fall kamper nå om dagen? Synes AoE-miljøet har fartet fra pol til pol etter de la ned Zone. 1 Lenke til kommentar
KDN Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Man kan så absolutt spille AoFE online. De siste årene har det vært 2 steder å spille Aoe serien online, det ene er gameranger og det andre stedet er Voobly.com, sistnevnte med et velfungerende anticheat system, rating osv. Forgotten Empires sin anticheat og ladder kommer til å bli lansert i løpet av noen uker. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Voobly var vel det siste stedet jeg spilte på også - sikkert 2 år siden også. Anticheat som fungerer?! Hjelpe meg - kanskje verdt å ta opp igjen spillet da.. Edit: Når jeg tenker meg om, så mener jeg å huske at jeg ble bannet der på grunn av en Cheat Enginge (til FUT WEB) som kjørte i bakgrunnen når jeg startet Voobly. Endret 4. februar 2013 av Sovehest 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Er det noe sted å laste ned AOE2? Eller må jeg kjøpe det? For dette skal testes Endret 4. februar 2013 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Ser frem til å teste dette. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Hvordan fjerner jeg alt det røde på bakken? De røde små prikkene. Irriterrende at grafikken er slik. edit: fant det ut Endret 4. februar 2013 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
KDN Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Er det noe sted å laste ned AOE2? Eller må jeg kjøpe det? For dette skal testes Du får jo lasted ned aoe2 overalt og tror man fortsatt får kjøpt det på amazones for eksempel. Hvordan fjerner jeg alt det røde på bakken? De røde små prikkene. Irriterrende at grafikken er slik. edit: fant det ut Bruker du win7 fix til AoC? Voobly var vel det siste stedet jeg spilte på også - sikkert 2 år siden også. Anticheat som fungerer?! Hjelpe meg - kanskje verdt å ta opp igjen spillet da.. Edit: Når jeg tenker meg om, så mener jeg å huske at jeg ble bannet der på grunn av en Cheat Enginge (til FUT WEB) som kjørte i bakgrunnen når jeg startet Voobly. Det stemmer nok, men du kan lage en ny account eller spørre om å få den gamle unbanned. Endret 4. februar 2013 av pentakillskill2k Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det jeg virkelig savner er en Ny identisk orginalversjon, bare designet for nyere operativsystem og hardware, og bugfix + en god online tjeneste, DET hadde vert konge 1 Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Og gjerne noe som dekket de historiske periodene til den originale AoE, men med spillfunksjonalitet som AoK/C Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) I just hit the panic button! Yes! Vi liker mer AoE 2...jeg har fortsatt Collector's Edition Big Box i hyllen. Synd den gode gamle ikke er helt happy med Win 7 (eller er det konseptet 64-bit OS?), og LAN multiplayer bare kræsjer for meg nå av en eller annen grunn, så håper alt dette er/blir fikset. furious the monkey boy woof woof how do you turn this on Endret 4. februar 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå