Joachim_F Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Massiv lekkasje i Steam avslører flere stortitler i horisonten. Les hele saken Endret 4. februar 2013 av TST Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Shadow Warrior ja, det var festlige nyheter, håper da Blood 3D kommer i samme slengen, det er nemlig like bra! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Glad jeg er PC-spiller og får nyte det voldsomme antall utgivelser vi har i forhold til konsollene. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Byner å bli stort bibliotek på steam nå, ja. Ser frem til halo 3 og skal ikke se bort i fra at det blir steam-kjøp. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Halo 3 hadde en community hub i går som ble stengt i løpet av går kveld. I tillegg har Halo 3 fått en ofisiell Steam gruppe. Så det er noe som skjer her. Kommer til å le om Xbox mister enda en "Only on Xbox" spillserie. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Vil bare på peke at den nettstedet har postet en kommentar på dette allerede i går. http://cdr.xpaw.ru/blog/3/ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Å bruke en middelmådig shooter til åt rekke folk til ett nytt OS (Halo 2) funket vel ikke så bra, håper vi slipper det idiot-trikset denne gangen. AtW Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Kunne tenke meg og kjøpe Halo 2+, for Halo 1 var gøy. Men vis det kommer med GFWL i tillegg dropper jeg det om det kommer. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Halo 3 hadde en community hub i går som ble stengt i løpet av går kveld. I tillegg har Halo 3 fått en ofisiell Steam gruppe. Så det er noe som skjer her. Kommer til å le om Xbox mister enda en "Only on Xbox" spillserie. Hva er egentlig så morsomt med det? Jeg synest bare det er bra at andre platformer får prøve dette spillet Playstation har jo mista flere eksklusiver dem og... 1 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 halo 1-3 på pc via steam er nice, men jeg håper ikke 3ern blir win 8 only, jeg har nemlig ingen planer om å bytte fra win 7 med det første. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Vil bare på peke at den nettstedet har postet en kommentar på dette allerede i går. http://cdr.xpaw.ru/blog/3/ Selvfølgelig, men som både Gamereactor har skrevet og som står i bloggen er den største mystikken på hvorfor Halo 3 dukket i det hele tatt opp som en community hub når spillet ikke finnes på PC. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Shadow Warrior ja, det var festlige nyheter, håper da Blood 3D kommer i samme slengen, det er nemlig like bra! Eller så kan du kjøpe de hos GOG.com, hvis du har lyst på de akkurat nå! Endret 4. februar 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå