SoiRaM Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Skal ett GTX670 holde til feks BF3 over tre skjermer, eller er det lurt å vurdere to? Ville gått for to for å være på den sikre siden. Er du også berget noen år fremover Lenke til kommentar
kanskje1 Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Ville gått for to for å være på den sikre siden. Er du også berget noen år fremover Kom på at min PSU bare er 650W, så ikke sikker på om jeg tør det enda allikevel. Vet heller ikke om det er nok kabler på den. Og i tillegg til de to, har jeg hørt en del nifse historier om SLI-oppsett. Lenke til kommentar
Soiarn Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Etter min erfaring, kjøp en hvilken som helst billig 4-core CPU, og et grafikkort til 2000kr eller mer så får du en god spill opplevelse. xD Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg sitter med et Radeon 7850, funker fjell i alt jeg har prøvd det i, og koster betydelig under 2000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå