Agrostar Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Begynte med at eg sat å pratte med nokon på fb på datan, da eg plutseleg fekk beskjed på mobilen om at eg hadde fått ein ny melding på fb. Trykte på den, og da kom eg til fb sida, men at eg måtte logge inn. Har prøvd nokon gonger seinare og logge inn og ut, men fortsatt får eg av og til beskjed på mobilen at eg har fått ein ny melding på fb sjøl om eg er utlogga på mobilen. Nokon som kan forklare meg det? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Har du facebook-app installert på mobilen? Det jeg ser for meg er at du får varsel på appen og er logget inn der, men så går du inn på facebook i nettleseren for å sjekke meldingen. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Eg sjekka både på fb appen og fb i nettlesaren, og eg er utlogga på begge plassar. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hm, det var rart. Etter litt googling og gaagling ser jeg at flere har samme problem, og det er rett og slett appen som er sånn. Du kan prøve å avinstallere og installere facebook-appen på nytt. Hvis det fortsetter, kan du laste ned en alternativ facebook app. Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hvis du har iPhone, så er det en innlogging i innstillingene også. Det er denne innloggingen som lar deg dele og like ting i andre apper enn facebook-appen. Sjekk om du er logget inn der hvis du har iPhone! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Eg har Huawei med android 2.2, so det er vel ganske langt ifra ios Kan kanskje prøve å avinstallere ja. Lenke til kommentar
jic Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Begynte med at eg sat å pratte med nokon på fb på datan, da eg plutseleg fekk beskjed på mobilen om at eg hadde fått ein ny melding på fb. Trykte på den, og da kom eg til fb sida, men at eg måtte logge inn. Har prøvd nokon gonger seinare og logge inn og ut, men fortsatt får eg av og til beskjed på mobilen at eg har fått ein ny melding på fb sjøl om eg er utlogga på mobilen. Nokon som kan forklare meg det? Har du installert fb messenger app? hvis du har det så er du forsatt logget på den selvom du har logget av på selve fb appen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå