Gå til innhold

Facebook varsel sjøl om eg er logga ut

Anbefalte innlegg

Begynte med at eg sat å pratte med nokon på fb på datan, da eg plutseleg fekk beskjed på mobilen om at eg hadde fått ein ny melding på fb. Trykte på den, og da kom eg til fb sida, men at eg måtte logge inn. Har prøvd nokon gonger seinare og logge inn og ut, men fortsatt får eg av og til beskjed på mobilen at eg har fått ein ny melding på fb sjøl om eg er utlogga på mobilen. Nokon som kan forklare meg det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, det var rart. Etter litt googling og gaagling ser jeg at flere har samme problem, og det er rett og slett appen som er sånn. Du kan prøve å avinstallere og installere facebook-appen på nytt.

Hvis det fortsetter, kan du laste ned en alternativ facebook app.

Lenke til kommentar

Begynte med at eg sat å pratte med nokon på fb på datan, da eg plutseleg fekk beskjed på mobilen om at eg hadde fått ein ny melding på fb. Trykte på den, og da kom eg til fb sida, men at eg måtte logge inn. Har prøvd nokon gonger seinare og logge inn og ut, men fortsatt får eg av og til beskjed på mobilen at eg har fått ein ny melding på fb sjøl om eg er utlogga på mobilen. Nokon som kan forklare meg det?

Har du installert fb messenger app? hvis du har det så er du forsatt logget på den selvom du har logget av på selve fb appen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...