pback Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hei! Er det trygt å kjøpe demobrukte varer fra webshopper? Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 nei, ikke gjør det....... Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 har brent meg et par ganger på det, men som regel går det greit. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Har kjøpt demobrukte ting frå komplett, og har så langt berre positive erfaringar med det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Har kjøpt demobrukte ting frå komplett, og har så langt berre positive erfaringar med det. ditto. har kjøpt en del hovedkort, dvd-brenner og skjermkort, uten at det har vært noe problemer. en gang hadde jeg et problem med en aktiv usb-hub, men det var ingenting litt superlim ikke kunne fikse. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Litt varierende erfaringer. Stort sett greit, men måtte returnere et hovedkort til Komplett da jeg fikk en mye eldre versjon enn det som var oppgitt på sidene til Komplett. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Tror ikke det skal være noe galt med det. Bortsett fra noe riper av og til.. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 stortsett bare positive erfaringer med demovarene jeg har handlet på komplett, har handlet en del hk og skjermkort, kommer de fleste ganger uten kabler og manualer etc, men det har jeg nok av fra før, og det beste av alt, man kan spare noen kroner! Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Som folk sier så går d som ofte bra, men du kan seff være uheldig oxo... Har selv vært det. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 jeg kjøpte et hovedkort og d hadde en feil, boota annenhvergang, cpuen jeg kjøpte der var låst, men d sa de ikke noe om, så bestem kravene dine før samtalen med selger, siden selger er veldig flink til å overtale om at d er et bra produkt! Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har kjøpt 3 ting som demo vare fra komplett.no alle har virket og hvert i topp stand. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kjøpte demobrukte hk fra komplett, disse virket veldig bra alle sammen men det som skuffet meg var det ikke fulgte med NOEN kabler.. ikke usb/firewire bracket som skal være inne i kabinettet engang.. Det står selvfølgelig om dette på sidene men ble litt skuffet likevel:) Lenke til kommentar
bambam Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Bare positive erfaringer her (komplett.no) Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Så lenge du handler hos de proffe aktørene skal det ikke være noe problem med demo. De er like serviceinnstillte onefor demo som nytt. Skulle det være problemer så fixer de det med et smil (snakker stort sett om komplett nå). Ville m.a.o. ikke handlet brukt hos databutikken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå