HadHa Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Usikker på om dette er rett kategori, prøver likevell. Jeg har laget et program som leser inn .ini filer og lager et 2d plan basert på hva det leser inn. Det jeg sku ønske er at jeg kunne få tekstbehandleren til å farge alle 'O'ene' blå, alle 'F'ene Hvite, alle 'R'ene grå, og så videre. Legger ved et eksempel av hva jeg leser inn nedenfor, bare så dere skal se nytten. (Tanken er at fargene skal la gjøre det lettere å se hva jeg har plassert ut) Slik ser fila ut i notepad: [0,0] M = Mud Tiles, D = Dirt Tiles, W = Wood Tiles, C = Concrete Tiles, R = Rock Tiles, F = Fence Tiles, O = Ocean Tiles 00=[OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO] 01=[OOOOOWWWOOOOOWWWOOOOO] 02=[OOOOWWWWWOOOWWWWWOOOO] 03=[OOOWWWWWWWOWWWWWWWOOO] 04=[OOWWWWWWWWWWWWWWWWWOO] 05=[OOWWWWWWWWWWWWWWWWWOO] 06=[OOWWWWWWWWWWWWWWWWWOO] 07=[OOOWWWWWWWWWWWWWWWOOO] 08=[OOOOWWWWWWWWWWWWWOOOO] 09=[OOOOOWWWWWWWWWWWOOOOO] 10=[OOOOOOWWWWWWWWWOOOOOO] 11=[OOOOOOOWWWWWWWOOOOOOO] 12=[OOOOOOOOWWWWWOOOOOOOO] 13=[OOOOOOOOOWWWOOOOOOOOO] 14=[OOOOOOOOOOWOOOOOOOOOO] 15=[OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO] Slik VIL jeg at fila skal se ut: [0,0] M = Mud Tiles, D = Dirt Tiles, W = Wood Tiles, C = Concrete Tiles, R = Rock Tiles, F = Fence Tiles, O = Ocean Tiles 00=[OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO] 01=[OOOOOWWWOOOOOWWWOOOOO] 02=[OOOOWWWWWOOOWWWWWOOOO] 03=[OOOWWWWWWWOWWWWWWWOOO] 04=[OOWWWWWWWWWWWWWWWWWOO] 05=[OOWWWWWWWWWWWWWWWWWOO] 06=[OOWWWWWWWWWWWWWWWWWOO] 07=[OOOWWWWWWWWWWWWWWWOOO] 08=[OOOOWWWWWWWWWWWWWOOOO] 09=[OOOOOWWWWWWWWWWWOOOOO] 10=[OOOOOOWWWWWWWWWOOOOOO] 11=[OOOOOOOWWWWWWWOOOOOOO] 12=[OOOOOOOOWWWWWOOOOOOOO] 13=[OOOOOOOOOWWWOOOOOOOOO] 14=[OOOOOOOOOOWOOOOOOOOOO] 15=[OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO] Altså, hvert tegn har en egendefinert farge. Finnes det noe programvare med slike muligheter? Endret 8. februar 2013 av HadHa Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Bumper denne med et lite spørsmål: Er det slik at jeg ikke får svar fordi dere er usikkre på hva jeg mener? Eller finnes det virkelig ikke noe jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå