heiheihallohallo Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hei og hei! For ca. 1-2 måneder siden begynte mitt internett å gå EKSTREMT sakte(i forhold til tidligere). I tillegg til at nettsider lastes veldig sakte og at jeg må vente i flere minutter for at videoer på youtube skal buffre, har jeg høy ping i spill også(hovedsakelig League of Legends og Path of Exile). Jeg får også store lag spikes in-game og disconnects. Dette er noe jeg ALDRI har hatt et problem med tidligere, og det begynner å bli en smule frustrerende. Jeg har ikke byttet router eller lignende. Disse problemene gjelder både på trådløst og kabel. Det er bare å spørre visst det er noe spesiell informasjon dere trenger for å hjelpe meg. Tusen takk til alle svar. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Du kan jo nevne hvilken router og nettleverandør du har. Er trådløsnettet ditt kryptert med WPA-kryptering? Har du slått router av og på igjen. Kjører du bittorrent? Sjekk bruk av båndbredde på alle tilkoblede maskiner. Ctrl_alt_delete, oppgavebehandling, nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå