Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Ble nettopp svindlet for 8000,-

Madammerock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei det me valium var bare tull. mente pc. jeg skulle kjøpe en pc

HVIS dette stemmer så går du til politiet og gir dem kvittering på kjøpet, henviser til annonsen og gir dem kopi av all korrespondanse.

Så venter du til saken kommer opp eller, mer sannsynlig, saken blir henlagt.

Lenke til kommentar

altså det jeg mente med valium det det er en del av pcen(på en måte) men da ringer jeg polti i morra. takk for svar alle samen

han har ikke lagt ut noen annonse. fikk kontakt med han via facebook

Dersom du kjøpte en PC lagd av valium er det ikke rart at du ble svindlet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Valium finnes ikke som merke til noe inni eller til pc'n.

Men, ingen grunn til å lyve her, det er politiet som tar seg av det om du anmelder det, både svindelen og evt andre ulovligheter som måtte dukke opp. Ser ingen grunn til at vi skal spekulere i om hva det var heller, man må uansett anmelde forholdet for å komme noen vei...

Vil selger si samme historie som deg når politiet undersøker saken?

Endret av aklla waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal du kjøpe pc. Hvorfor pc fra en fyr på Facebook?

Kjøp en ny og lekker pc fra cdon.com, dustinhome, komplett eller noe sånt. Enda bedre gå og kjøp pc på elkjøp, expert, eller andre data kjeder. Du må virkelig ha lav intelligens om du kjøper en PC fra Facebook eller finn.no eller QXL.NO!

Eller er du en kåt kvinne som leter etter kjærlighet, men endte med å sende penger til svindleren? Vær stolt for du er garantert ikke den første sexy kvinnen som leter etter kjærlighet på nettet og blir svindlet.

Har du lyst på sex så kan du reise til Afrika! De fleste menn er prostituerte i det landet.

http://www.youtube.com/watch?v=pgZN0g0a6hI

Lenke til kommentar

Mener jeg har sett eksempler på at en skurk har anmeldt en annen skurk for brudd på en ulovlig avtale og fått ham dømt, men det slår jo tilbake på en selv også. Tyveri er tyveri og svindel er svindel, selv om det er snakk om en illegal substans. I dette tilfellet tror jeg dog politiet hadde gitt trådstarter en bot og blåst en lang marsj i resten av saken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...