aklla Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 har da ikke gjort en shit jo Jo, du har nok det... Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 nei det me valium var bare tull. mente pc. jeg skulle kjøpe en pc Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) nei det me valium var bare tull. mente pc. jeg skulle kjøpe en pc Selfølgelig. Valium og PC er lett og forveksle. Endret 3. februar 2013 av oddsmurf 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Du får anmelde det da, politiet finner nok ut av det uansett... Om det var pc eller noe ulovlig vet du best, og får ta en vurdering på om du får straff for det. Vi dømmer deg ikke, så ingen grunn til å lyve om hva det var. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 nei det me valium var bare tull. mente pc. jeg skulle kjøpe en pc HVIS dette stemmer så går du til politiet og gir dem kvittering på kjøpet, henviser til annonsen og gir dem kopi av all korrespondanse. Så venter du til saken kommer opp eller, mer sannsynlig, saken blir henlagt. Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 altså det jeg mente med valium det det er en del av pcen(på en måte) men da ringer jeg polti i morra. takk for svar alle samen han har ikke lagt ut noen annonse. fikk kontakt med han via facebook Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 altså det jeg mente med valium det det er en del av pcen(på en måte) men da ringer jeg polti i morra. takk for svar alle samen han har ikke lagt ut noen annonse. fikk kontakt med han via facebook Dersom du kjøpte en PC lagd av valium er det ikke rart at du ble svindlet. 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Gjør det, men regn med at selger legger alle kortene på bordet... Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 ? kabinettet heter valium sa han Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Edit: Hadde sneket seg inn noen poster over som jeg ikke hadde fått med meg. Endret 4. februar 2013 av Punainen Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 ååå herregud. bestillte hele pcen selfølgelig men han mente at kabinettet var av merket: valium Lenke til kommentar
TEE Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg håper du har en bedre forklaring til politiet enn den du kommer med i denne tråden om du velger å gå til anmeldelse... 3 Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 hva er galt med den forklaringen? jeg kjøpte en pc som het valium og fikk ikke den men betalte. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Valium finnes ikke som merke til noe inni eller til pc'n. Men, ingen grunn til å lyve her, det er politiet som tar seg av det om du anmelder det, både svindelen og evt andre ulovligheter som måtte dukke opp. Ser ingen grunn til at vi skal spekulere i om hva det var heller, man må uansett anmelde forholdet for å komme noen vei... Vil selger si samme historie som deg når politiet undersøker saken? Endret 4. februar 2013 av aklla waits for alice 1 Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Skal du kjøpe pc. Hvorfor pc fra en fyr på Facebook? Kjøp en ny og lekker pc fra cdon.com, dustinhome, komplett eller noe sånt. Enda bedre gå og kjøp pc på elkjøp, expert, eller andre data kjeder. Du må virkelig ha lav intelligens om du kjøper en PC fra Facebook eller finn.no eller QXL.NO! Eller er du en kåt kvinne som leter etter kjærlighet, men endte med å sende penger til svindleren? Vær stolt for du er garantert ikke den første sexy kvinnen som leter etter kjærlighet på nettet og blir svindlet. Har du lyst på sex så kan du reise til Afrika! De fleste menn er prostituerte i det landet. http://www.youtube.com/watch?v=pgZN0g0a6hI Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 mange drittsekker her inne kjenner jeg nå. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Mener jeg har sett eksempler på at en skurk har anmeldt en annen skurk for brudd på en ulovlig avtale og fått ham dømt, men det slår jo tilbake på en selv også. Tyveri er tyveri og svindel er svindel, selv om det er snakk om en illegal substans. I dette tilfellet tror jeg dog politiet hadde gitt trådstarter en bot og blåst en lang marsj i resten av saken. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Trådstarter har fått svar på sitt spørsmål, og tråden stenges. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg