Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Ble nettopp svindlet for 8000,-

Madammerock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei men skal han bare slippe unna?

jeg vil ha han fengslet! 8000 er mye penger

Anmeld forholdet, tipper han får strengere straff for svindel enn du gjør for kjøp av ulovlige preparater...

De kan finne ut hvem som eier kontonummeret, men er det så lurt å anmelde det når man selv kjøper ulovlige ting?

Lenke til kommentar

Når det gjelder svindel er 8000 ikke mye penger. Det er slikt du risikerer ved å begå ulovlige handlinger. Hvis du anmelder han innrømmer du å ha prøvd å kjøpe valium. Det er ulovlig. Altså er det DU som risikerer bot. Håper du har lært noe DENNE gangen da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

hvorfor er folk så sinte a. har jo ikke kjøpt valium? hvor har du bevis for det? har ikke fått noe valium. om jeg gir penger til noen for så å ikke få noe har jeg vel ikke brutt loven

Hvis jeg gir Mchansern 10 000 kroner i den tro at han gir meg noe som er ulovlig å besitte i retur, har jeg brutt loven.

Lenke til kommentar

hvorfor er folk så sinte a. har jo ikke kjøpt valium? hvor har du bevis for det? har ikke fått noe valium. om jeg gir penger til noen for så å ikke få noe har jeg vel ikke brutt loven

Er sikker på at den som har svindlet deg er ærlig nok mot politiet til at de får beviser for hva du har gjort...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...