Madammerock Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Som topic sier, ble jeg svindlet for 8000... hva gjør jeg? har verken navn eller noe på fyren!! har kontonummer, det er det eneste... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ingen informasjon = ingen svar. 5 Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ditt nek. Hvordan skal vi kunne hjelpe uten informasjon? Var det en avtalt handel eller byttet du 8000kr mot en bag med buljong på gata? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 17 januar ble du svindlet for 3000 , og nå igjen 8000?`Kanskje på tide å begynne å tenke litt smartere og lære av sine feil.. 3 Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 vel dette var av en annen fyr.... helt legit type som hadde fått mange gode tilbakemeldinger..... Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hva var det du skulle kjøpe? Treningstilskudd, Jack3D? Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 diverse.. valium også videre.. Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ja, man blir sløv av sånt. 6 Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 hva gjør jeg?! kan jeg be politiet ta hånd om han? finne ut hvem det er? eller må jeg finne det ut selv Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Er vel ikke helt lovlig det du har kjøpt? Om ikke, ta det som enda en lærepenge... 11k kastet bort til nå, hvor mye trenger du å kaste bort før du lærer? 4 Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 nei men skal han bare slippe unna? jeg vil ha han fengslet! 8000 er mye penger Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Bare gi opp disse kjøpene, siden du ikke lærer! Det er nok liten sjanse for at han blir tatt, det er nok du som har latt deg lure av et eller annet. Du må oppgi mer info! Endret 3. februar 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 nei men skal han bare slippe unna? jeg vil ha han fengslet! 8000 er mye penger Anmeld forholdet, tipper han får strengere straff for svindel enn du gjør for kjøp av ulovlige preparater... De kan finne ut hvem som eier kontonummeret, men er det så lurt å anmelde det når man selv kjøper ulovlige ting? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Når det gjelder svindel er 8000 ikke mye penger. Det er slikt du risikerer ved å begå ulovlige handlinger. Hvis du anmelder han innrømmer du å ha prøvd å kjøpe valium. Det er ulovlig. Altså er det DU som risikerer bot. Håper du har lært noe DENNE gangen da. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 3. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Hello, I am a prince from Nigeria. I have located this forum thread, and I need your assistance. Please send me an inbox message. It's urgent. (PS: I am a real prince.) Endret 3. februar 2013 av Mchansern 20 Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 hvorfor er folk så sinte a. har jo ikke kjøpt valium? hvor har du bevis for det? har ikke fått noe valium. om jeg gir penger til noen for så å ikke få noe har jeg vel ikke brutt loven Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 hvorfor er folk så sinte a. har jo ikke kjøpt valium? hvor har du bevis for det? har ikke fått noe valium. om jeg gir penger til noen for så å ikke få noe har jeg vel ikke brutt loven Hvis jeg gir Mchansern 10 000 kroner i den tro at han gir meg noe som er ulovlig å besitte i retur, har jeg brutt loven. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 hvorfor er folk så sinte a. har jo ikke kjøpt valium? hvor har du bevis for det? har ikke fått noe valium. om jeg gir penger til noen for så å ikke få noe har jeg vel ikke brutt loven Er sikker på at den som har svindlet deg er ærlig nok mot politiet til at de får beviser for hva du har gjort... Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 har da ikke gjort en shit jo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 har da ikke gjort en shit jo Sa du ikke akkurat at du har inngått en kjøpsavtale for Valium og overført betalingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg