christianb Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Hei Det ser ut som om jeg har fått installert et eller annet reklameprogram/virus på datamaskinen min. Det gjør sånn at av og til så åpnes det opp reklamevinduer i nettleseren (Firefox) uansett hva jeg trykker på. Når det skjer så virker ikke lenkene lenger med vanlig klikking (høyreklikk+åpne går bra), det kommer bare opp dette reklamevinduet istedenfor. Noen ganger kommer det også opp et nytt reklamevindu med en gang jeg lukker det forrige. Jeg har nå installert LavaSoft AdAware og scanna systemet med det programmet, men det finner ingenting galt. Har også installert Microsoft Security Essentials, men det finner heller ingenting. Den reklamen som popper opp er nesten alltid ei plagsom side som ber meg om å gjette på antall trekanter. Linken til den sida er denne: (åpnes på eget ansvar) http:// www . thankyourewardz . com / 164 Noen som kjenner til denne utrulig plagsomme trekantreklamen, og vet hvordan man kan bli kvitt den? Endret 3. februar 2013 av christianb Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Du kan prøve Malwarebytes, regnes som et meget bra program for å bli kvitt slikt. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvordan ser lista di ut over extensions og addons i firefox? Lenke til kommentar
christianb Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg har disabla alle utvidelser, og alle tillegg utenom Windows Media Player, Flash og Silverlight. Så jeg regner med at det ikke kan være noen av dem da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå