rioi Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Hei. Har problem med å streame videoer på youtube og lignende. Problemet er på/av. DVS at alt kan fungere helt fint, til plutselig alt henger og det er bare såvidt det bufrer. Litt info -Nextgentel med trådløs rutert. -2 PCer med trådløs tilkobling og begge har samme problem. -Prøvd forskjellige browsere. -Speedtest viser 18 Mbit ned/5 Mbit opp, selv når problemet er der. -Samme problem både på youtube og guitarjamz.com. Guitarjamz bruker Flash, og det gjør vel ikke youtube.. -Hjelper ikke med kablet nettverk Blir snart gal, og det er ugunstig. Håper på tips. På forhånd takk! Endret 3. februar 2013 av rioi Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Youtube *kan* bruke flash, eller HTML5 avhengig av hvilken browser du bruker og hvilke innstillinger du har gjordt i youtube. Youtube kan godt finne på å være helt ubrukelig for meg også noen ganger selv om jeg har 60/60 fiber. guitarjamz.com har jeg ingen erfaring med så der kan jeg ikke uttale meg om, men det finnes flere steder som kan være flaskehalser enn bare ditt eget nett. Lenke til kommentar
Sneakydecoy Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 NextGenTel Har store problemer med YouTube for tiden. Jeg har hatt problemer i flere måneder. Sjekk facebook siden så ser du at mange klager. De jobber med problemet. Jeg ser ut til å få mye bedre hastighet mot YouTube om jeg bruker VPN, så om du bare må ha YT, så kan det muligens være en midlertidlig løsning. Lenke til kommentar
rioi Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Sneakydecoy: Ser ut som du traff spikeren på hodet der ja.. Får sjekke ut VPN da. Takk for svar Lenke til kommentar
Sneakydecoy Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg trodde dette bare var YouTube som slet med kapasiteten i lang tid før jeg prøvde VPN. Proxy vil vel også fungere. Her er en av de første testene jeg tok på en video. VPN ble aktivert på slutten av grafen.. Lenke til kommentar
rioi Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Ey, kult! Må fikse meg VPN skjønner jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå