tomme86 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hei! Skal flytte til Australia pga studier, det jeg lurer på er om jeg må legge alt av filtere, lader osv til kameraet i kofferten som skal sendes eller får jeg det med meg inn på flyet med fotosekken? Noen av filterene jeg har er laget av glass ( lee ). sekken Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ta med inn i flyet!!! Fotoutstyr stjeles ofte fra innsjekket bagasje. Har du kun reiseforsikring får du det ikke igjen Lenke til kommentar
sungun Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Filtere bør og kan tas med i håndbagasje. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Håndbagasje er nok det eneste fornuftige, hvis ikke burde du få tak på en pelicase med skumforing. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg legger stativ, ledninger og ladere i kofferten, resten går som håndbagasje. 1 Lenke til kommentar
se# Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Mye enig med resten her, har alltid hus og linser (og PCen) som håndbagasje, stativ vanligvis i kofferten. Samme gjelder ladere, ekstra batteri og andre mindre essensielle og ikke alt for dyre ting. Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Okei, hus og optikk tar jeg alltid med meg på flyet, men har aldri tatt med meg filtrene og er ikke så gira på å send de med kofferten da de har kostet meg en del penger .. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Ting som er dyrt, eller går lett istykker, går i håndbagasjen; det er min regel. Så filtre går aldri i kofferten. Endret 3. februar 2013 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Husk å ta ut skrujernet hvis du har lee foundation kit! Mistet mitt i sikkerhetskontrollen Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Husk å ta ut skrujernet hvis du har lee foundation kit! Mistet mitt i sikkerhetskontrollen Har lee sitt foundation kit, men har ikke brukt for skrujernet så lar det ligg "hjemme" Endret 3. februar 2013 av tomme86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå