Anaio Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Lurer på om hele diskusjon har tenkt seg til Bergen... 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Er på ferie til 10. mars. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Har ganske lenge hatt lyst til å se Bergen, så jeg er definitivt interessert. Usikker på hvordan det er med datoene da jeg skal til Roma 18 mars. Men det er jo på ingen måte umulig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg er interessert, hvis det skulle bli noe av. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg har lagt til en avstemning for å få oversikt over om fredagen eller lørdagen passer best, eventuelt om det passer for flere helgen etterpå. Alle som er interessert i å være med, kan avgi sin stemme. Det er mulig å stemme på flere datoer. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2013 Det er et klart flertall for lørdag 16. mars, så da blir det naturligvis den datoen. Ingen har uttrykt noen motvilje mot Inside, så da blir det vel et måltid der. Men si for all del ifra hvis noen har et annet forslag på lager. Menyen og adressen til Inside finner dere her: http://insiderock.org/moleskine/index.html . Jeg gjør oppmerksom på at studenter med studentkort får 20 % rabatt på burgerne. Inside er ikke vanskelig å finne i det hele tatt. Hvis man står ved den blå steinen (som egentlig er svart), så ligger Dreams Showbar på et hjørne like i nærheten. Inside er i smuget som går oppover derfra. Så da forventer jeg å se Staketten, Liberalistiske Samebror, Jørgen, Jason Something og Nie der. Bekrefte gjerne at beskjeden er mottatt og at det fortsatt er aktuelt. Det er fortsatt lov for andre å melde seg på, men nå er datoen fastsatt. Hvilket klokkeslett passer? 1800? 1900? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Begge klokkeslettene passer godt for meg, så du kan forvente å se en Woody Allen-nevrotisk Jørgen der. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Lurte faktisk på om det var et forumtreff i Bergen i nærmeste fremtid og bestemte meg for å kikke kjapt innom her. Og joda. Treff en uke unna. Mulig jeg kommer da, må bare sjekke om jeg er opptatt med noe annet den kvelden. Inside høres i alle fall veldig fristendes ut, er lenge siden min forrige Stargazer... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Har lyst å smake en Inside burger, så jeg er med Hadde jeg virkelig slått på stortrommen hadde jeg tatt å prøvd den "Selvmordsburgeren". Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Da foreslår jeg at vi møtes på Inside klokka 1800 førstkommende lørdag. For å unngå en situasjon der alle setter seg ned med hver sin gjeng og tror at de har vært på forumtreff, trenger vi en måte å kjenne hverandre igjen på. Har noen et forslag til hvordan vi skal gjøre det? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Ha på noe blått? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Eg stadfestar mitt oppmøte. Kva med å skriva "diskusjon.no" på eit A4-ark, som kan hengast opp eller setjast på eit bord? Ha på noe blått? eller grønt? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Jeg tok nettopp et bilde av meg selv med både ei blå jakke og en grønn genser. Jeg har jo et veldig normalt utseende, men med de klærne blir jeg lett å kjenne igjen. [bilde fjernet] Jeg foreslår at vi setter oss på venstre side for inngangsdøra hvis det er ledig, eller i hvert fall et sted som er lett synlig når man kommer inn. For å finne hverandre, hoster vi to ganger i hånda og klør oss deretter i bakhodet. Når noen hører og ser dette, svarer man på samme måte. Fortrinnsvis bruker alle noe blått, helst en genser eller jakke. (Det er jo ikke usannsynlig at flere mennesker bruker blå olabukser uten at de skal på et forumtreff.) Grønt får bli reserveløsningen for de som eventuelt ikke har noen blå klær. Hvis alle gjør dette, er planen bombesikker. Endret 17. mars 2013 av Zarac Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Nå har eg korkje utprega blåe eller grøne klede, så eg kjem som eg kjem. Slik ser eg ut. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Nå er det i underkant av tre timer til vi møtes på Inside. Jeg vil igjen si at alle som vil være med er velkomne til å møte opp uten å være påmeldt. Ta med studentkort hvis man har det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg har klart å bli syk, så er sengeliggende inntil videre og må derfor melde pass i dag. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Da må vi vel klare oss uten deg. God bedring. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Det blir ikke no fitte på deg om du ikke klarer å nå bussen en gang, Staketten. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Zarac og jeg sitter på inside, venter på flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå