Gå til innhold

Latias

Anbefalte innlegg

Og de 10 poengene kan i løpet av få kamper bli kraftig redusert, i hvert fall i den formen United er i nå. Et nedrykkstruet Aston Villa hjemme, Arsenal borte og Chelsea hjemme, det er ikke utelukket at United kan tape poeng i alle de tre nevnte kampene. Uavgjort mot Villa og tap mot Arsenal og Chelsea er ikke usannsynlig, da er plutselig 10 poeng redusert til 2 poeng (!). Så fort går det. Det er faktisk City som har fordel av denne luka, de har blod på tann og har alt å spille for, mens hos Fergie og United sitter traumene fra i fjor. Helt klart hvilket lag som er i best form også, noe som vi så i derbyet. United har spilt på halv maskin helt siden de røyk ut mot Real, som om de ikke har noen inspirasjon til noe lengre.

 

PS: På spørsmålet om noen manager hadde gjort det bedre enn Fergie, finnes det plenty. Guardiola og Mourinho er to av de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å snu på det; United trenger 6 poeng fra fem kamper før gullet er deres. Ikke en eneste gang denne sesongen har de gått fem kamper uten å ta 6 poeng. Heller ikke forrige sesong. Eller sesongen før der. Eller før der. Eller før der. Eller før der. Prøv gjerne å se selv hvor langt du må gå tilbake før du finner en femkampers periode hvor United tok mindre en seks poeng. Jeg gir opp.

 

Og la oss si at United bare klarer fire eller fem poeng. Da må City uansett vinne sine resterende seks kamper for å kunne ta gullet. Hvorfor tar du dette som en selvfølge?

 

Hva gjør deg forresten så sikker på at Guardiola og Mourinho ville gjort en bedre jobb enn Ferguson?

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter i fjor er det vanskelig å ta noe på forskudd. Seks poeng de siste kampene BØR gå, men man skal aldri si aldri. Vi har Swansea og Aston Villa hjemme. Det bør være seks poeng der, og jeg tror heller ikke vi vil finne på å tape mot både Chelsea, Arsenal og West Brom. I tillegg har City igjen Spurs borte.

 

Men det er ingen tvil om at jeg setter spørsmålstegn til formen, og laget virker ganske slitent, og skulle vi finne på å rote vekk poeng mot Villa til helg, vil jeg blir veldig nervøs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...