Gå til innhold

Kamptråd - Real Madrid vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjorde han sommeren 08?

 

Flørtet med Real hele sommeren.

 

May 21

On the day of the Champions League final vs Chelsea, Spanish tabloid Marca trumpets Ronaldo's impending arrival at Real on its front page

 

May 24

Ferguson raises hackles by taunting Real over their associations with former Spanish dictator General Franco. "I read about Calderon making the great statement that slavery was abolished many, many years ago," says the United manager. "Well, did they tell Franco that? Jesus Christ! Eh, give me a break!"

 

May 27

United threaten to report Real Madrid to Fifa over their public courting of Ronaldo. Real "think they can ride roughshod over everyone," says Ferguson

 

June 5

Ronaldo declares his desire to join Real Madrid as the Spanish champions prepare a bid of £71.6m. United reiterate their determination not to sell the player

 

June 7

Winger plays an exuberant role in Portugal's 2-0 win over Turkey in their Euro 2008 Group A opener in Geneva

 

June 19

Euro 2008 campaign ends as a lacklustre Portugal are beaten 3-2 by Germany in their quarter-final in Basle

 

July 7

Ronaldo has surgery in Amsterdam on his right ankle, but the injury rules him out for the first month of the new season

 

July 10

Ronaldo expresses his agreement with Fifa president Sepp Blatter's comments that he is being treated "like a slave"

 

July 12

Resentment mounts. In a poll on United fan website Redcafe only 11% of supporters say he should not be sold

 

July 14

Ronaldo holds face-to-face talks with Ferguson but his future remains unresolved

 

July 16

Real Madrid's Wesley Sneijder says the Portuguese's arrival at the Bernabéu would cause dressing-room resentment owing to his inflated wages

 

July 22

Ferguson warns Ronaldo that leaving for Real Madrid would be "the worst possible thing" for his career

 

August 5

Ferguson says the Real saga is "all over", adding: "He's going to play here all season"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Innbyrdes oppgjør:

23.04.2003 Manchester United 4-3 Real Madrid

08.04.2003 Real Madrid 3-1 Manchester United

19.04.2000 Manchester United 2-3 Real Madrid

04.04.2000 Real Madrid 0-0 Manchester United

15.05.1968 Real Madrid 3-3 Manchester United

24.04.1968 Manchester United 1-0 Real Madrid

25.04.1957 Manchester United 2-2 Real Madrid

11.04.1957 Real Madrid 3-1 Manchester United

 

Spillere som må stå over neste kamp med kort i kveld:

Ramos, Alonso

 

Dagens oddstips:

Real Madrid - Manchester United

(0-1) U 4,10

 

Cristiano Ronaldo scorer først og Real Madrid vinner 3-2

Ja 66,00

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg veldig til kampen! Har satset 150,- på at United tar denne, så bare å håpe på det beste :) Sitter å lurer på om jeg skal tippe resultatet også, har faktisk en følelse på 2-0 til United! Hva mener dere? Satse 100,- så er det 3000,- hvis den går inn.

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Må jeg på nett og fikse noe eller er det bare å finne kanalene på tven og nyte?

 

Er allerede nevnt hvordan, men jeg gjorde det i tidligere i dag. Kanalene kom med en gang, så anbefaler å gjøre det hvis du har kabel-tv. Sier ikke nei takk til gratis HD-fotball i 30 dager!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...