Muggkaare Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Ja. Gi ham noen år til i Real og han vil nok være med, men det å bli en legende handler om mer enn å spille knallbra et par sesonger for en klubb. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Ikkje heilt sikker på om eg er heilt enig i United-delen av lista, men er enig i at Ronaldo ikkje vil vere på mi topp fem liste over United-spelarar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 http://www.nettavise..._medium=twitter Enige? Langt ifra legende i United i hvert fall. Seks år på Old Trafford holder ikke for å komme inn på en slik liste. Det han gjorde sommeren '08 var dessuten ikke særlig populært blant store deler av United-fansen. Synes ikke Cantona heller er en av de fem største. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Cantona er en av de fem beste, men ikke en av de fem største. Forøvrig min all-time favoritt spiller sammen med Beckham. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Hva gjorde han sommeren 08? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Ville vekk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Hva gjorde han sommeren 08? Flørtet med Real hele sommeren. May 21On the day of the Champions League final vs Chelsea, Spanish tabloid Marca trumpets Ronaldo's impending arrival at Real on its front page May 24 Ferguson raises hackles by taunting Real over their associations with former Spanish dictator General Franco. "I read about Calderon making the great statement that slavery was abolished many, many years ago," says the United manager. "Well, did they tell Franco that? Jesus Christ! Eh, give me a break!" May 27 United threaten to report Real Madrid to Fifa over their public courting of Ronaldo. Real "think they can ride roughshod over everyone," says Ferguson June 5 Ronaldo declares his desire to join Real Madrid as the Spanish champions prepare a bid of £71.6m. United reiterate their determination not to sell the player June 7 Winger plays an exuberant role in Portugal's 2-0 win over Turkey in their Euro 2008 Group A opener in Geneva June 19 Euro 2008 campaign ends as a lacklustre Portugal are beaten 3-2 by Germany in their quarter-final in Basle July 7 Ronaldo has surgery in Amsterdam on his right ankle, but the injury rules him out for the first month of the new season July 10 Ronaldo expresses his agreement with Fifa president Sepp Blatter's comments that he is being treated "like a slave" July 12 Resentment mounts. In a poll on United fan website Redcafe only 11% of supporters say he should not be sold July 14 Ronaldo holds face-to-face talks with Ferguson but his future remains unresolved July 16 Real Madrid's Wesley Sneijder says the Portuguese's arrival at the Bernabéu would cause dressing-room resentment owing to his inflated wages July 22 Ferguson warns Ronaldo that leaving for Real Madrid would be "the worst possible thing" for his career August 5 Ferguson says the Real saga is "all over", adding: "He's going to play here all season" 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Men hvis han kommer tilbake innen neste sommer og blir værende ut karrieren så skal man ikke se bort ifra at han kan bli en av de store. Gary Neville claims Cristiano Ronaldo is Old Trafford's most influential of all time Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Cantona er en av de fem beste, men ikke en av de fem største. Forøvrig min all-time favoritt spiller sammen med Beckham. Hvem da? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Hvem da hva? favorittspiller? Cantona isåfall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Innbyrdes oppgjør: 23.04.2003 Manchester United 4-3 Real Madrid 08.04.2003 Real Madrid 3-1 Manchester United 19.04.2000 Manchester United 2-3 Real Madrid 04.04.2000 Real Madrid 0-0 Manchester United 15.05.1968 Real Madrid 3-3 Manchester United 24.04.1968 Manchester United 1-0 Real Madrid 25.04.1957 Manchester United 2-2 Real Madrid 11.04.1957 Real Madrid 3-1 Manchester United Spillere som må stå over neste kamp med kort i kveld: Ramos, Alonso Dagens oddstips: Real Madrid - Manchester United (0-1) U 4,10 Cristiano Ronaldo scorer først og Real Madrid vinner 3-2 Ja 66,00 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 noen som veit om ei billig streaming side fra england ? som streame real madrid vs manu kostet 180 på viaplay, det er jo ran! Lenke til kommentar
Madammerock Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 http://www.coolsport.tv/schedule.html Er vanligvis god kvalitet her. Noen som har oddset noe? Måtte sette en tusenlapp på united når oddsen var helt oppe i 5.75 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Jeg gleder meg veldig til kampen! Har satset 150,- på at United tar denne, så bare å håpe på det beste Sitter å lurer på om jeg skal tippe resultatet også, har faktisk en følelse på 2-0 til United! Hva mener dere? Satse 100,- så er det 3000,- hvis den går inn. Endret 13. februar 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Hvem da hva? favorittspiller? Cantona isåfall. Ååååjaaa... nå skjønner jeg. Siden du skrev favorittspiller i to ord trodde jeg du mente at din største United-spiller for øyeblikket spilte sammen med Beckham i PSG. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Må jeg på nett og fikse noe eller er det bare å finne kanalene på tven og nyte? Er allerede nevnt hvordan, men jeg gjorde det i tidligere i dag. Kanalene kom med en gang, så anbefaler å gjøre det hvis du har kabel-tv. Sier ikke nei takk til gratis HD-fotball i 30 dager! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Ååååjaaa... nå skjønner jeg. Siden du skrev favorittspiller i to ord trodde jeg du mente at din største United-spiller for øyeblikket spilte sammen med Beckham i PSG. Jeg er for ord deling der det går ann Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Selv må jeg nok si Giggs. Ja, du har Best, Charlton, Kidd osv., men Giggs er noe spesielt for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå