Latias Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Men hadde Ronaldo en bra dag? Carew hadde det om det teller? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Viaplay til 200 kr måneden. Vet ikke om de har noe billigere tilbud for kortere perioder. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Kan kjøpe enkeltkamp for 180. Hadde egentlig tenkt til å kjøpe Viaplay nå, slik jeg hadde i høst siden jeg ser Formel 1, NFL og litt golf. Men når de gjør noe så råttent som å droppe denne kampen fra V4 venter jeg nok til etter påske og Formel 1 sesongen er igang... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Rafael og Valencia er defensivt de sikreste kortene på høyresiden. Men Valencia har vært så utter crap offensivt at det er fristende å starte med Nani i stedet. Håper bare ikke Ferguson kommer opp med en idiotisk formasjon og idiotisk laguttak, slik som i CL-finalene mot Barca. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Valencia var OK mot Everton. Vil før ha Valencia og litt trygghet bakover enn Nani. Jeg vil faktisk før ha Rafael på høyreving, Smalling på høyreback enn Nani på banen. Tipper Valencia starter - litt usikker på venstrekanten. Trekker han Rooney ned, eller starter vi med Welbeck? Kagawa? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Håper på noe ala dette. Når vi angriper: Rooney og Kagawa får relativt frie roller, med Kagawa mot venstre. Valencia holder bredden på høyresiden. Når vi forsvarer: Rooney hjelper på midtbanen, Valencia hjelper Rafael og Kagawa leker Park. De Gea Rafael - Ferdinand/Evans - Vidic - Evra <--- Valencia - Carrick - Cleverley Rooney - Kagawa ---> Persie Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Rafael og Valencia er defensivt de sikreste kortene på høyresiden. Men Valencia har vært så utter crap offensivt at det er fristende å starte med Nani i stedet. Håper bare ikke Ferguson kommer opp med en idiotisk formasjon og idiotisk laguttak, slik som i CL-finalene mot Barca. Da kunne jo evt. Valencia holdt igjen bak, slik som han har gjort i flere anledninger de siste kampene, Rafael har jo vært glimrende i det offensive, i mine øyne. Endret 11. februar 2013 av The Red Knight Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Aaah, det er når du møter et lag med Ronaldo at du virkelig savner Gary Neville på hørebacken. 2 Lenke til kommentar
kongenavtys Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Ganske latterlig denne farsen med Viasat føler jeg. Er jo utelukkende for å tjene penger at de struper antall folk som får sett den med det abonnementet de har nå. For øvrig er dette en av de kampene jeg gleder meg mest til. Ronaldo med 151 mål på 142 kamper (kilde) for Real Madrid - og som etter all sannsynlighet blir den store spilleren dersom RM skulle komme seg videre. Ved uavgjort eller Man Utd-seier i morgen tror jeg man utd går videre. Ved tap skal nok Mourinho klare å legge 5-6 mann i forsvar på Old Trafford og seile seg videre. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Kjøper faen ikke tilgang til 1 kamp for 179kr. Det kommer faen ikke på tale. Viasat kan suge pikken min. 6 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 14 dagers angrerett på Viasat-pakken for de av dere som er kabelkunder hos Canal Digital. Kjør på! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Ganske latterlig denne farsen med Viasat føler jeg. Er jo utelukkende for å tjene penger at de struper antall folk som får sett den med det abonnementet de har nå Vel. Nå er det jo utelukkende for å tjene penger de sender kampen i det hele tatt. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 http://www.tv2.no/sport/fotball/cl/spansk-avis-presenterer-rooney-som-oeldrikkende-hooligan-3986326.html Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg er ikke Rooneys største fan, men hadde ikke gjort noe om han hadde knekt leggen til et par av de spanske fittene. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Da har jeg bestemt meg: de Gea Rafael - Rio - Vidic - Evra Valencia - Carrick - Cleverley - Young Rooney RvP Endret 12. februar 2013 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Valencia Young Nei. Ikke disse to sammen. Det blir helt håpløst. Tar heller med en Jones som mannsmarkerer Ronaldo gjennom hele kampen. Han var flink da han hadde samme rolle mot Bale/Fellaini. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 14 dagers angrerett på Viasat-pakken for de av dere som er kabelkunder hos Canal Digital. Kjør på! https://kabel.canaldigital.no/Produkter/Kampanjer/Prov-viasat-i-30-dager/ Takk for tips. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Dumt av meg hvis jeg tipper noen kroner på Man U i går? ikke med hjernen jeg skal tippe, men hjerte. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Spørs kva du ser på som dumt. Om det er dumt at du taper pengar så er det gode mogelegheiter for det. Større sjanse for at det blir uavgjort eller tap i morgon. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Synes RM fansen er altfor storkjeftet, gikk ikke så bra i ligaen.. Endret 12. februar 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå