Gå til innhold

Kamptråd - Real Madrid vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud så nervøs jeg er før kampen imot real. Ikke for å tape, men for at Pepe og mad-max bunchen skal skade sentrale spillere. Di er jo ikke direkte kjent for å legge noe imellom.

 

Edit: Marca har til og med kommet med et scoop om hvem som kommer til å starte for Real:

 

Diego Lopez, Alvaro Arbeloa, Sergio Ramos, Pepe, Fabio Coentrao, Xabi Alonso, Sami Khedira, Angel di Maria, Mesut Ozil, Cristiano Ronaldo, Karim Benzema.

 

Dette laget kan vel knapt kalles noe sjokk?

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Er sky sports bare å få som konvensjonelle tv-kanaler, eller har de også mulighet for HDstreaming(noe som sumo).

 

Sky Go heter Sumo-versjonen av Sky. Fantastisk HD-kvalitet. Denne er per dags dato IP-blokkert utenfor UK, men selvfølgelig mulig å lure seg unna blokken. Skal ikke uttale meg om hvordan man gjør det.

Lenke til kommentar

Ronaldo skal få slite om Rafael og Valencia tar høyresiden vår. Greit, CR er jo veldig god, men om disse to har dagen, så er det slettes ingen umulighet å ihvertfall gjøre ham litt mer usynlig.. Rafael har blitt en kløpper på å takle, og Valencia er lynkjapp itillegg til at han er spekket med muskelmasse, noe som kommer godt med mot CR. Eller er dere helt uenig med meg, vil de ha en sjanse mot CR?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...