Gå til innhold

Kamptråd - Real Madrid vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Det kan jo fort vere det. Ikkje at ein bør reise til Madrid med mål om å tape kampen, men å få med seg bortemål kan verte veldig viktig med tanke på avansement.

 

Så det er bedre å tape med bortemål enn å spille 0-0? Med tap borte er man nødt til å vinne hjemme uansett. Med uavgjort borte kan det i visse tilfeller holde med uavgjort hjemme også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men med 0-0 i første kamp holder det med hjemmeseier på OT. Det holder ikke nødvendigvis med hjemmeseier i returen om man tapte i Madrid. 3-2 / 4-3 (to resultater som har oppstått ofte for United i år) på OT holder til avansement om det var 0-0 i første kamp, det gjør det ikke om man tapte 2-1 i Madrid.

Lenke til kommentar

Nei, men som sagt, eg tvilar på at det blir 0-0 i Madrid og kan godt tenke meg at det blir scora meir enn eit mål kvar, og i såfall er det komplett uinteressant. Er enig i at eit uavgjort-resultat vil vere betre enn å tape, men skal vi først spele uavgjort, så kan det godt bli mål, og gjerne flest mogeleg også.

Lenke til kommentar

Ser den. For min del kan det gjerne ende 4-4, da er Real nødt til å slå oss på OT. Ingen enkel oppgave det.

 

Skal dog ikke ta det for gitt at det blir masse mål. Hvor mange var det vel ikke som forventet målorgie i Barcelona '08? Skal ikke bort ifra at kynismen til Fergie slår til igjen.

Lenke til kommentar

Ser den. For min del kan det gjerne ende 4-4, da er Real nødt til å slå oss på OT. Ingen enkel oppgave det.

 

Skal dog ikke ta det for gitt at det blir masse mål. Hvor mange var det vel ikke som forventet målorgie i Barcelona '08? Skal ikke bort ifra at kynismen til Fergie slår til igjen.

 

To lag som spelar på veldig forskjellige måtar då. Kanskje vanskelegare å spele like kynisk mot Real Madrid fordi Mourinho har evnen til å få laga sine til å spele på den måten sjølv og då også truleg har taktikkar for å motverke det.

Lenke til kommentar

Det pleide vel ikke være all verdens med mål i kampene mot Chelsea da Mourinho satt i stolen? Her kommer han nok til å prøve å dra mest nytte ut av stjernegalleriet på topp, så målløst blir det nok ikke. Spørs hvordan Fergie kontrer. Et alternativ å mannsmarkere Ronaldo med Jones?

Lenke til kommentar

Scoret ikke barca et mål i den kampen? Fremdeles ganske bra da.

 

Jo, jeg skrev clean sheet mot Messi. Målet til Cesc kunne han ikke gjøre så veldig mye med, det var bare en sovende spiller som opphevet offsiden. Han spilte forresten med en ufattelig urutinert backrekke den dagen. Ingen Marcelo, Pepe og Ramos. I ligakampene har han klart seg bra de gangene han har blitt satt på prøve. Hadde vært mer bekymret om jeg var Real-fan og Adan skulle stå.

Lenke til kommentar

De to største klubbene i fotball, milevis foran konkurrentene. På høy tid med et møte igjen! Dessverre er Real Madrid og spansk ball noget bedre enn hhv United og engelsk, men vi har de beste spissen(e) og får sette pengene på at Atletico De Gea har dagen. Håper vi kan ta en Dortmund som underdog, de rævkjørte Madrid x2. Det er litt ironisk at alle snakker om kvaliteten på topplagene i england vs spania, for de to beste lagene i europa finnes i bundesliga. Inkluderer ikke ettmannslaget som er Barcelona, som selvsagt ikke vinner europacuper uten playstation Messi.

 

Real Madrid favoritter grunnet Ronaldo, men resten er ganske så jevnt. Vi mangler egentlig ikke så altfor mye dersom man ser bortifra sentral midt, vi er bare er et jevnt over traurig fotballag. Passer oss godt å spille kynisk i SAF stil mot naive Madrid dog, tipper Nani hadde hatt åpen butikk om han fikk sjansen, men dessverre blir det vel onetrickpony Valencia som kan "finte" selv den beste av oss i søvn. Det er vel også planen, har lite eller ingen forventninger til at vi bidrar til festfotball med mindre Real putter tidlig. Har heldigvis Rafael på høyrekanten som trøst forresten, Uniteds beste spiller de to siste åra og den soleklart beste høyrebacken i europeisk ball. Eneste United spiller sammens med Persie og Carrick (denne sesongen) som leverer jevnt bra, resten er meh.

 

Blir artig å ta i mot fisefine gayboy Ramos og co til potetåkeren av en gressmatte vi har på OT i kamp to. Ser for meg butthurte spanjakker allerede. Kan ikke fordra den arrogante spanske kontigenten i Real, resten av dem er ok, selv Pepe. Håper Mourinho finner seg en ny klubb snarest, han fortjener bedre enn franco skuta han styrer.

 

Persie er forresten mye heitere enn Ronaldo, tipper det er nok til å få portugiseren i furtehumøret. Var lettere for gutten å konse på oppgavene med Rooney som makker, blir verre for'n når Robin tropper opp i tunnelen (no pun intended, dirty people) med Clooney utseende sitt. Tipper rånny blir jelly og bruker majoriteten av kampen langs ei av dørlinjene

 

Robin-van-Persie-Arsenal-training-March-17-20_2796973.jpg

Endret av toppmeis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...