archanios Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hadde Tv-2 kvitta seg med Frode Marti eller kva det no er han heiter, så hadde tilbudet deira vore temmeleg bra. Ser nesten ikkje på studioet derifrå lenger though. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Ronaldo varmer opp med hat-trick mot Sevilla. Kommer til å pisse på de ikke-eksisterende backene våre. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Om Ferguson kjører med b-lag mot Everton blir jeg sur. CL er og blir en bonus. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hvorfor sier dere det når dere egentlig ikke mener det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Men det er jo sant? Eg vil helst vinne PL. CL er litt for "bingo" for meg, i forhold til PL som viser det beste laget over hele sesongen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ja, men det er uansett den største turneringen ved siden PL. Det å kalle den ene bonus turneringen for en klubb for United er helt bak mål. CL er en bonus turnering for det små europeiske landene som egentlig ikke har mulighet til å vinne den. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hjelper ikke å være Europas beste lag når man ikke er sin egen nasjons beste lag engang. Det viktigste er PL, og spesielt nå som vi skal ha tilbake troféet fra City. Samtidig kan ikke det å vinne PL sammenlignes med den spontane gleden av å vinne CL. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Det er ligaen som gjelder. I CL kan lag ha gullhår i ræva og flakse seg til finalen (Monaco/Porto i 2004, Chelsea i 2012). CL alene gir ikke noe bra bilde av hvor godt et lag er. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg er enig i at det å vinne PL er stort, men så lenge man er med i CL så burde man ikke drite i det og spare spillere. Det er fult mulig for dere å gå helt til topps. Det er ikke umulig å stoppe Real Madrid eller Barcelona. Som Latias er inne på trenger man flaksen, noe alle lag som går til topps har i løpet av turneringen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg er enig i at det å vinne PL er stort, men så lenge man er med i CL så burde man ikke drite i det og spare spillere. Hvem har sagt at man skal drite i CL og spare spillere der? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ikke akkurat i den formuleringen, men når en ting blir sett på som en bonus så er ikke turneringen førsteprioritet. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ikkje førsteprioritet, men den kan framleis vere ein prioritet. Den vil vere viktigare enn nasjonale cupar, og mtp mulige inntekter er den sjølvsagt viktig, men ikkje like viktig som heimleg serie. Vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ja, begynner å bli noen år siden jeg hadde nynorsk. Men neida, skjønner poengene dine. 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 hala madrid ! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Blir første gangen jeg håper Ronaldo herjer. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Deilig resultat i dag. Let's rock Madrid! Hvilket lag ønsker folket? De Gea Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Carrick - Cleverley Nani - Rooney - Kagawa van Persie 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Lou Macari sier at 2-1 til Real er et bedre utgangspunkt for United enn 0-0. Altså, hva slags mentalitet er dette? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Det kan jo fort vere det. Ikkje at ein bør reise til Madrid med mål om å tape kampen, men å få med seg bortemål kan verte veldig viktig med tanke på avansement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå