Gå til innhold

Kamptråd - Real Madrid vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dag Langerød om Welbeck: For en kamp. Jobber knallhardt over hele banen. Bruker også sin enorme fart til å gå på mange tøffe løp, og beveger seg konstant. Uhyre viktig for at United i perioder fikk flyttet spillet sitt opp på banen.

Har vært årets store hakkekylling, og jeg må innrømme at det gledet meg litt ekstra at det var nettopp ham som scoret målet og også leverte varene.

Igjen: Mange fotballfans blir veldig svart-hvite, og selv om Welbeck absolutt ikke er ferdig produkt så tar misnøyen med Welbeck – og andre – i perioder en form som mangler helt rot i virkeligheten. Man skulle nesten tro United har tatt en serieledelse, FA-cupavansement og Champions League-avansement med 10 mann på banen.

Det som irriterer meg mest er at det for spillere som Welbeck nesten er umulig å vinne. Gjør han åtte gode ting og to svake ting, så er det de svake tingene folk gjentar og gjentar og gjentar.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De Gea og Kagawa spilte strålende. Welbeck spilte også en meget god kamp. Rooney var anonym, og RvP fikk ikke mange sjangser på mål, men noen var det.

 

Godt utgangspunkt, hadde ikke forventet seier uansett. Men på OT forventer jeg å avansere til kvartfinale :)

 

De Gea var herlig, men Kagawa??!?!? Er du seriøst med meg? Han var bortkastet fra første minutt. Pappa (87 år gammel) skjønte det til og med;" Hvis Ferguson ikke bytter han ut, skal jeg ikke se på kampen". Og det går ikke lang tid før han blir byttet ut.

 

Grunnen til at Van Persie ikke fikk så mange målsjanser var fordi han spilte mer i midten enn det han spilte spiss. Dette var en taktisk måte å frigjøre Welbeck på, for Van Persie var farlig, og han måtte dekkes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...