baguett Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 De Gea og Kagawa spilte strålende. Welbeck spilte også en meget god kamp. Rooney var anonym, og RvP fikk ikke mange sjangser på mål, men noen var det. Godt utgangspunkt, hadde ikke forventet seier uansett. Men på OT forventer jeg å avansere til kvartfinale Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Er det bare meg, eller er Welbeck undervurdert av mange? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Er det bare meg, eller er Welbeck undervurdert av mange? Er ikke bare deg. Han får alt for mye kritikk. Han gjør det som regel veldig bra helt til han kommer foran mål. Men det er også det eneste folk ser. En spiss som ikke klarer å score mål. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Han roter også bort ballen nesten hele tiden, selv om han ikke er foran mål. Man kan ikke si kritikken er ubegrunnet fordi han plutselig har 1 god kamp. Men spiller snipes slik stabilt fremover, så skal jeg holde stille med kritikken min iallefall. Endret 13. februar 2013 av Apox Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Han var god mot Brasil og. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Come back bro! <3 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Dag Langerød om Welbeck: For en kamp. Jobber knallhardt over hele banen. Bruker også sin enorme fart til å gå på mange tøffe løp, og beveger seg konstant. Uhyre viktig for at United i perioder fikk flyttet spillet sitt opp på banen. Har vært årets store hakkekylling, og jeg må innrømme at det gledet meg litt ekstra at det var nettopp ham som scoret målet og også leverte varene. Igjen: Mange fotballfans blir veldig svart-hvite, og selv om Welbeck absolutt ikke er ferdig produkt så tar misnøyen med Welbeck – og andre – i perioder en form som mangler helt rot i virkeligheten. Man skulle nesten tro United har tatt en serieledelse, FA-cupavansement og Champions League-avansement med 10 mann på banen. Det som irriterer meg mest er at det for spillere som Welbeck nesten er umulig å vinne. Gjør han åtte gode ting og to svake ting, så er det de svake tingene folk gjentar og gjentar og gjentar. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Welbeck er den nye Carrick. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Burde kanskje tatt med neste setning også: Det har tidligere skjedd med blant annet Michael Carrick og Jonny Evans, og Ryan Giggs fikk gjennomgå i høst. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Skjønner ikke hvorfor det er så viktig for dere at folk liker welbeck. Både Evans, Carrick og Giggs hadde mange svake kamper på rad en periode, selvfølgelig blir de hakket på da, slik er bare fotballen, man må prestere hver eneste kamp. Endret 14. februar 2013 av Apox Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Vi driter da i om folk liker ham. Men han får ufortjent mye pepper. 1 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 De Gea og Kagawa spilte strålende. Welbeck spilte også en meget god kamp. Rooney var anonym, og RvP fikk ikke mange sjangser på mål, men noen var det. Godt utgangspunkt, hadde ikke forventet seier uansett. Men på OT forventer jeg å avansere til kvartfinale De Gea var herlig, men Kagawa??!?!? Er du seriøst med meg? Han var bortkastet fra første minutt. Pappa (87 år gammel) skjønte det til og med;" Hvis Ferguson ikke bytter han ut, skal jeg ikke se på kampen". Og det går ikke lang tid før han blir byttet ut. Grunnen til at Van Persie ikke fikk så mange målsjanser var fordi han spilte mer i midten enn det han spilte spiss. Dette var en taktisk måte å frigjøre Welbeck på, for Van Persie var farlig, og han måtte dekkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå