Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hva var det som var så sykt med den beinparade redningen? Han hoppet jo opp som en vårkåt gorilla. Kunne jo bare holdt seg på bena å tatt ballen. Han var allerede på vei ned. Lenke til kommentar
Populært innlegg Sveern Skrevet 13. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. februar 2013 18 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Alle kritikere av De Gea kan ta seg en bolle og kaste seg utfor et stup. Hvordan kan du si noe sånt om Gary Neville?! Han er legende i klubben din! Ta deg sammen. Du er jo verre enn den mest paranoide Liverpool-fan i DBs kommentarfelt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hva var det som var så sykt med den beinparade redningen? Han hoppet jo opp som en vårkåt gorilla. Kunne jo bare holdt seg på bena å tatt ballen. Hadde feil tyngdepunkt/bevegelse til å kunne kaste seg etter den. Men hva vet vel jeg. Og Fjørtoft? Aaaarrgghhhhhh, vanvittig slitsom fyr. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Og Fjørtoft? Aaaarrgghhhhhh, vanvittig slitsom fyr. Synes Stokke er like slitsom, spesielt når han kommenterer favorittlaget sitt.... Endret 13. februar 2013 av arsenalfan Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hvordan kan du si noe sånt om Gary Neville?! Han er legende i klubben din! Ta deg sammen. Du er jo verre enn den mest paranoide Liverpool-fan i DBs kommentarfelt. Wow... Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jaha? Hvilke avgjørelser gikk i favør United? Sitter ikke på noen spesifikke eksempler her og nå, men vet da jeg merket meg noe småtteri. Den siste er i hvert fall en brøler Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Wow... Sarkasme gutt, den der må du bare forstå. Fantastisk kamp, herlig nerve gjennom hele kampen. Real Madrid har jo et bedre spillermateriell, men United forsvarte seg eksemplarisk og hadde faktisk de største sjansene i kampen. Rettferdig resultat. Gleder meg til returoppgjøret. Vanskelig å plukke ut Uniteds beste i dag, da omtrent alle leverte bra. Wellbeck, Carrick, Tin-Tin, Rio og Evans spilte alle utmerket. Rafael slet, men tok seg sammen i andre omgang. Modnet. 3 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 de Gea motm. Flott utgangspunkt, men Persie slurvete foran mål. Og hvorfor i all verden skyter ikke Giggs på slutten der? Tenkte det samme. Han skal bare brenne til der. Han kunne til nød også ha prøvd å spilt RvP som var helt åpen. Velger den desidert dummeste løsningen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hvordan kan du si noe sånt om Gary Neville?! Han er legende i klubben din! Ta deg sammen. Du er jo verre enn den mest paranoide Liverpool-fan i DBs kommentarfelt. Neville er bæsj! Neida Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jaha? Hvilke avgjørelser gikk i favør United? Jeg synes Real skulle hatt noen frispark i situasjoner som dommeren tydeligvis mente enten var skulder mot skulder eller at Real-spillerne legger seg for lett. Det er mulig noen med Real-briller vil ta med den fra Jones på Maria i straffefeltet, men der synes jeg Maria klart fremprovoserer en situasjon i en duell han ikke kunne vinne. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Fantastisk utgangspunkt for United nå, faen ikke langt unna at det endte med borteseier heller 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 SAF: "Ronaldo is sitting in our dressing room at the moment, talking to the lads. I'm proud to see how he's flourished." 6 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Happy med resultatet. De Gea var stor. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=M_RELlWEIzo Noen som mener dette ikke er rødt? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Noen som mener dette ikke er rødt? Ut i fra det jeg så på TV i stua og den videoen der er det bra gjort å ikke gi noen ting som helst i alle fall. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Klart frispark, men aldri noe mer enn et gult kort (basert på den youtube-filmen, så ikke kampen). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (Har noen det i større utgave?) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Sveern har jo ett i større format over her..ikke akuratt det samme men. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 SAF: "Ronaldo is sitting in our dressing room at the moment, talking to the lads. I'm proud to see how he's flourished." (Har noen det i større utgave?) Awww For en ekstra deilig fotballspiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå