Gå til innhold

Kamptråd - Real Madrid vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overtid er ikkje Fergie-time. Begrepet oppstår på grunn av det enkelte meinar er overdriven overtid, der dommarane visstnok skal ha vorte påverka av SAF, fordi United har bruk for mål. Tre minutt etter ein slik omgang kan vel på ingen måte seiast å vere overdreve på nokon måte, altså ikkje Fergie-time, i dette tilfellet ville vel det heller ha vore null tillegg, sidan det er mest positivt for United å få uavgjort i kveld.

 

1-1 ja. Godt resultat for United sin del, men det er forferdelig nære at det blir eit endå betre resultat. Hadde nesten ikkje forventa at det skulle bli skapt såpass mykje store sjansar borte mot Madrid. Gledar meg til neste kamp no, blir forferdelig vanskelig det også og det kan fort verte ein heilt anna type kamp, men United har vist at dei er gode nok til å halde Madrid borte og skape massevis av sjansar, så då er det også gode mogelegheiter heime.

Lenke til kommentar

Jaja! Skuffende at United ikke vinner kampen, går rett og slett på uflaks med tanke på noen av sjansene de hadde. Går så klart begge veier og De Gea synes jeg gjorde en veldig god jobb i mål :)

 

Fikk et ekstra håp etter den store sjansen til Van Persie på slutten og håpet på en lignende corner som i første omgang, men sånn ble det ikke av en eller annen merkelig grunn..

Lenke til kommentar

Hadde blitt kjempefornøyd med dette resultatet før kampen, men etter sjansene å sammenligne, så hadde 3p vært innenfor rekkevidde.

Greit, Real Madrid hadde mye ballbesittelse og fikk styre, men det lå vel i vår taktikk å falle tilbake ved den minste ting? United faller tilbake og Jones spiser opp den siste fasen, avslutningsfasen, av RMs angrep. Lovlig eller ei. En del slurv, men det er jo et godt lag på motsatt banehalvdel, i overgangsvinduet sommeren 2009 brukte de nesten like mye penger som United har brukt 1992-2012..

 

Jones, Kagawa og Welbeck, jeg stilte spørsmål ved disse tre i forkant av kampen, og av dem så var det kun Kagawa som skuffet. Kagawa kunne gjerne gått hardere inn i duellene, da kunne han ha vunnet en del på det som til tider var hodeløst spiller av Ramos. Welbeck var glimrende ikveld, for en fysikk. Og som nevnt, Jones, hva kan man si? I mine øyne Man of the Match for oss, De Gea kan jo man nesten ikke trekke inn i slike kåring.. For en keeper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...