Hansoen Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Hvorfor et ikke vidic i troppen? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Daniel Taylor @DTguardian Vidic: has played back-to-back games only once since his knee operation (and had an 8-day gap in between). This time: 3 days only. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Har en ekkel følelse på at Evans kommer til å gjøre et eller annet dumt i dag. Er så typisk han. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 WESLEY SNIPES starter. Fuck off. God natt. Kallenavn på Welbeck? Lol. Greit fornøyd med lineupen, bortsett fra at Vidic ikke er med. Faen. Men har som alltid troa på laget Sir Alex starter med. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Det sa dama til broren hans også. Tipper hun sa at han var den beste også. Ser for øvrig at det har rabla for Ferguson. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Haha, deilige danske! Souness og Jamie Redknapp latterliggjør DDG (som de gjør hver gang de er på Sky) og sier han ikke er klar nok i hodet til denne kampen, men så griper legenden Peter inn og sier at media prater piss. Deilig å se at en av tidenes keepere forsvare DDG på den måten. Fuck off, Jamie! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Hmm, jeg lurer på hvorfor Welbeck starter.. Akkurat i denne kampen hadde Valencia vært god å ha mtp det defensive, som blir veldig viktig mot Cronaldo på høyre.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Redknapp er kanskje den dårligste punditen på jordens overflate. Ser han alltid tipper i mot United på skybet også, alltid for Liverpool og pops Harry. Helt ubrukelig fyr. De Gea gjør mye søppel, men vært bedre enn Hart i år feks. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Hadde DDG vært i f.eks Swansea hadde ikke media brydd seg om han slapp inn en brøler alà Hart. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Slik. Takk forøvrig. Funker vel ikke med CanalDigital? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Funker vel ikke med CanalDigital? Det er kun for CanalDigital, og da kabel, ikke parabol. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Funker vel ikke med CanalDigital? For kabel-kunder så vidt jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Ok. Da får jeg nøye meg med russiske kommentatorer i kveld. Dog er det HD Takk for Info! Lenke til kommentar
C.. Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Noen som har tippet noe spesielt til kampen eller? Lenke til kommentar
TeslaCoil Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg tipper 2-2 . Første gangen jeg prøver Viaplay-stream nå. Satser på at det funker! Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Om du mener odds, satset jeg 450 på uavgjort, likte oddsen så kunne ikke dy meg Men egentlig tror jeg Real vinner 1-0... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Passasjerfly med fotballsupportere har styrtet i Ukrania. De skulle se Shaktar - Dortmund. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Reuters: At least four people dead after plane makes crash landing in Donetsk in Ukraine Blir kampen spilt som planlagt? Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Neppe kamp om det var omkomne relatert til kampen Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2013 Det var supportere, ikke spillere/dommere/etc. så kampen spilles nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå