Gå til innhold

Kamptråd - Real Madrid vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valencia var OK mot Everton. Vil før ha Valencia og litt trygghet bakover enn Nani. Jeg vil faktisk før ha Rafael på høyreving, Smalling på høyreback enn Nani på banen. Tipper Valencia starter - litt usikker på venstrekanten. Trekker han Rooney ned, eller starter vi med Welbeck? Kagawa?

Lenke til kommentar

Håper på noe ala dette.

 

Når vi angriper: Rooney og Kagawa får relativt frie roller, med Kagawa mot venstre. Valencia holder bredden på høyresiden.

Når vi forsvarer: Rooney hjelper på midtbanen, Valencia hjelper Rafael og Kagawa leker Park.

De Gea

Rafael - Ferdinand/Evans - Vidic - Evra

<--- Valencia - Carrick - Cleverley

Rooney - Kagawa --->

Persie

Lenke til kommentar

Rafael og Valencia er defensivt de sikreste kortene på høyresiden. Men Valencia har vært så utter crap offensivt at det er fristende å starte med Nani i stedet.

 

Håper bare ikke Ferguson kommer opp med en idiotisk formasjon og idiotisk laguttak, slik som i CL-finalene mot Barca.

Da kunne jo evt. Valencia holdt igjen bak, slik som han har gjort i flere anledninger de siste kampene, Rafael har jo vært glimrende i det offensive, i mine øyne.

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

Ganske latterlig denne farsen med Viasat føler jeg. Er jo utelukkende for å tjene penger at de struper antall folk som får sett den med det abonnementet de har nå.

 

For øvrig er dette en av de kampene jeg gleder meg mest til. Ronaldo med 151 mål på 142 kamper (kilde) for Real Madrid - og som etter all sannsynlighet blir den store spilleren dersom RM skulle komme seg videre. Ved uavgjort eller Man Utd-seier i morgen tror jeg man utd går videre. Ved tap skal nok Mourinho klare å legge 5-6 mann i forsvar på Old Trafford og seile seg videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...