Latias Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Champions League 13-02-2013 Kl. 20:45 @ Santiago Bernabeu Vises på: Viasat Fotball / Sky Sports HD / Sky 3D Endret 3. februar 2013 av Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Heia Real Madrid. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Satser på nok et selvmål av vår kjære ex nr 7. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Premier league? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 - Når trekningen var klar ble jeg veldig glad. Selvfølgelig er det en vanskelig kamp - både United og Real er blant de største klubbene i verden og det kan gå begge veier, sa Ronaldo til The Sun.- For meg er dette noe jeg gleder meg til. Det er klart jeg kommer til å få litt ekstra oppmerksomhet, men jeg føler ikke noe ekstra press. Det er bare en fotballkamp mot min gamle klubb. Jeg skal ikke i krigen, jeg skal hjem. Ligger i korta hvem som sender oss ut av CL.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Dette blir en fantastisk kamp! Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 I denne sesongen har vi vunnet på Anfield, Brua og Etihad. Når sist skjedde det? Vinnerviljen i år er større enn på mange år, føler at alt kan skje. Har Real Madrid vært noe å skryte av i år da? Rooney begynner å nærme seg storformen, Carrick er stabil på midten, vi vet hva RvP kan finne på. Alt kan skje. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 I denne sesongen har vi vunnet på Anfield, Brua og Etihad. Når sist skjedde det? Det har aldri skjedd før da Etihad/CoMS ikke ble åpnet før i 2002. Men forrige gang vi slo alle de tre lagene borte i samme sesong var i 1913-14, altså mer eller mindre 100 år siden. Men de tallene forteller ikke hele historien da, det er ikke alltid at de fire lagene har vært i samme divisjon. Det er skrevet i stjernene at Ronaldo blir avgjørende her. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Vi har uten tvil noen imponerende borteseiere denne sesongen, men at vi vinner i Madrid, det tror jeg ikke. Om vi klarer uavgjort (gjerne med bortemål) eller taper med et mål er jeg relativt fornøyd. Da har vi muligheten til å avgjøre det hjemme. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Håper Real Madrid vinner over man utd , selv om jeg holder med Barca i Spania. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Man Utd vinner, men taper poeng i PL som konsekvens. Vinner hverken eller. Tårer overalt. Skriv det på bok. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Dette blir helt fantastisk! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Grugleder meg. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Herregud så glad jeg ble nå. Jobber egentlig onsdager, og hadde helt glemt at denne kampen gikk på onsdag.. Men igår spurte ei kollega om hu kunne bytte vakter, så hun tok onsdagen for meg i stedet. Tenkte ikke noe mer på det før nå. YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Hvilket lag tror folk at vi får se her? De Gea Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Anderson - Carrick Nani - Rooney - Cleverley van Persie Faen. Umulig å vite hvordan SAF kommer til å tenke her. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Sett Cleverley ned vedsiden av Carrick, og Kagawa på venstrekanten, så er jeg med. Kagawa er farligere offensivt, og det føles tryggere med Cleverley på midten, enn med Anderson. Egentlig ville jeg likt å se Jones på banen også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Carrick og Jones sammen synes jeg vi ikke skal satse på. Den defensive innstillingen kler oss ikke, det så vi mot Spurs da presset til slutt ble for stort. På en annen side kan man til en viss grad nøytralisere Ronaldo ved å sette to mann på han (slik det ble gjort på Bale med Rafael/Jones). Fergie er mester på å tette igjen bakover i europeiske bortekamper. Samtidig MÅ vi nesten ta med oss et bortemål eller to hjem. Ganske usikker på hvem jeg ønsker å se på banen her. Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Kan jo legge ut en liten status om Real Madrid. Real Madrid starter nok slik: Diego Lopez Arbeloa - Varane/Pepe - Ramos - Coentrao/Marcelo Khedira - Alonso Di Maria - Ozil - Ronaldo Benzema Pepe er ute med en ankelskade. Han ble operert i starten av januar. Det forventes at han er tilbake til United kampen, men det spørs hvilken form han er i. Varane starter nok om det er tvil rundt Pepe. Varane som for øvrig tok El Clasico med storm og toppet det hele med en scoring, vil nok gjøre en god jobb mot United. Marcelo har vært ute i 3mnd med benbrudd. Han har brukt tid på å komme tilbake i form, og jeg tviler på at han rekker å komme seg i form til det første oppgjøret mot United. Coentrao starter nok om Marcelo ikke er klar. Casillas er som kjent ute med fingerbrudd. Han rekker nok ingen av kampene mot United. Tidligere Real Madrid Keeper Diego Lopez er hentet tilbake for å vokte buret. På papiret er nok Real Madrid det beste laget, men United er United og Ferguson har fått inn en svært god vinner mentalitet og lagmoral som jeg frykter. Real Madrid har imponert svært få denne sesongen, men nå etter nyttår har formen begynt å komme tilbake. Dog har Mourinho klart å motivere de for de store oppgjørene og har imponert der. Det blir to spennende oppgjør, og jeg tror det blir mange mål. Kan fort bli avgjørende med bortemål. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Her må backene være forsiktig med å storme i angrep. Et balltap da og vi har en goal imot. Klarer ikke bestemme meg for lagoppstilling her. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Da ser det ut som om Phil Jones blir ute da han har fått helvetesild. Det mest ideelle ville vært en treer på midten med Carrick bak og Cleverley og Anderson foran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå