HelenaN Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Takk alle for idag! Hyggelig tur med nytt folk og flott vär. Her kan vi poste våre bilder. Noen av mine: Endret 3. februar 2013 av HelenaN 1 Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Flotte bilder. Hva er din mening/erfaring om Sony RX1? Du kan ikke bare ta bilder, litt kameraprat er det tid til Det er ingen RX1 tråd ennå, du får opprette en eller skrive i denne. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Takk for turen i dag. Fine bilder, Helena, og jeg likte særlig "garntreet" (det heter visst yarnbombing på engelsk!) og boktårnet mot den fine himmelen. Her er noen av mine: Munkegata Gunnerusbibliotekets inngangsparti: Vakthund Andebølger Hvit gul blå Nidelvens bredder Ali ekrik Parkert europeer Yarnbombed Endret 3. februar 2013 av Linepusle 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Takk Linepusle! Mange fine du også, spesielt nr. 4, 5 og 7! Flotte bilder. Hva er din mening/erfaring om Sony RX1? Du kan ikke bare ta bilder, litt kameraprat er det tid til Det er ingen RX1 tråd ennå, du får opprette en eller skrive i denne. Takker! Jeg er helt forelsket i det. Det er ikke perfekt (men hvilket kamera er det?), men er det beste jeg noensinne har bruket. Skarpt både på närt og langt hold, fin bokeh og filene tåler nesten uendelig etterbehandling föles det som. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvor er bilde 4 fra Helena? Tøft Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 ... Ikke frist meg Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Hvor er bilde 4 fra Helena? Tøft Takk! Er lite kjent i det området, så jeg tror det er bedre om Linda får svare på det. Det er i hvert fall ikke langt fra Vitenskapsmuseet. Ikke frist meg He he. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hornemannsgården + Vår Frue Kirke Munkegaten Et rødt hus To fotografer Elva Sykkel Tar med et bilde jeg tok på veg til dagens treff også: 2 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Takk! Er lite kjent i det området, så jeg tror det er bedre om Linda får svare på det. Det er i hvert fall ikke langt fra Vitenskapsmuseet. Det er Gunnerusbiblioteket som Linepusle har bilde av, er det ikke? Veldig fine bilder, likte det godt jeg og, også det første bildet hvor du fikk med skyggen innover i bildet Likte også godt bildet med den "speilsirkelen", ganske kraftig. Jeg tok ikke så mange, og er litt "ute av shape", men her er noen jeg fikk: Siden noen var interessert i kameraet, bare si ifra hvis dere vil se full-size ut fra kamera så skal jeg ordne det 1 Lenke til kommentar
andycam Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Takk for en fin tur. Dette ble en makrotur for min del. 1. Låst 2. Macroscape 3. Kvist 4.Balanserende moskis? 5. Dråpe i solnedgang 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Takk Mixy! Gunnerusbiblioteket var det, ja. Nå husker jeg det. Ditt förste ble pent, synes jeg. Godt komponert og jeg liker det blå som kommer igjen i vinduet og på veggen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Jøss, har dere lagt ut allerede....trenger litt lengre tid jeg. Men ser ingen har lagt ut det vakre inngangspartiet til Suhmhuset, så det gjør jeg ferdig. Det var godt å komme seg ut igjen...to måneder siden sist. Takk for hyggelig treff...glatt var det, men det var mange støttespillere i nærheten... Her kommer noen flere: Shadow-walking E.C.Dahls Stiftelse Reflections Kalvskinnet Fotografen på Kalvskinnet Vinternyper På Kalvskinnet Fotografen på Gangbrua Endret 3. februar 2013 av RandiA 2 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvor er bilde 4 fra Helena? Tøft Det er boktårnet bak Gunnerusbiblioteket, ved Vitenskapsmuseet. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Flotte bilder allesammen ! Desverre rakk vi ikke å bli med på walken denne gang. Vi var på lekeplass ved Trondheim Spektrum... Hilsen, Kaja og Hagen Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Ja, flotte bilder. Det var et flott vær ihvertfall. Desverre fikk jeg ikke tid å bli med(igjen). Neste gang! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Litt mer om fototreffet i Året Rundt Bloggen min Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Fine bilder, ja! Eivind: Rødt hus og sykkel er mine favoritter. Mixy: flott Gunnerusbibliotek! Andycam: balanserende moskis er skikkelig tøft. Randi: Fnt inngangsparti på Suhmhuset, og På Kalvskinnet - flott situason! Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hei! Som forumjournalist for Mediehuset Tek har jeg skrevet om fototreffet på Akam: http://www.akam.no/artikler/diskusjon-no/116640 Takk til de som bidro med bilder og info! 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hei! Som forumjournalist for Mediehuset Tek har jeg skrevet om fototreffet på Akam: http://www.akam.no/a...usjon-no/116640 Takk til de som bidro med bilder og info! Takk Vegard, fin artikkel...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå