Hansoen Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Deilig Giggs. Da har han scoret i ENDA en PL-sesong! Fy faen for en spiller Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Seriøst? Var det der å drite seg ut? Joe Hart dret seg ut.. Når Torres bommer på en slik sjanse, er det standard prosedyre. Når RvP bommer på en slik sjanse, så driter han seg ut. Fordi vi vet han setter de der 11 av 10 ganger. Alt er relativt 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Når GIggs scorer med høyrefoten så står vel ikke verden til påske. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Den utdritne RvP med herlig forarbeid Jepp, slik vi er vant å se ham, ikke sånn som når han bommer på en megasjanse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) "We're renowned for our throw-ins, that's pathetic." G Neville om P Nevilles fantastiske forsøk på et innkast. Endret 10. februar 2013 av Latias 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hahaha, nesten det Jones Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Når GIggs scorer med høyrefoten så står vel ikke verden til påske. http://www.joe.ie/football/football-features/top-five-ryan-giggs-goals-0031022-1 øverste videoen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Deilig blokkering av Vidic. Flott å ha han tilbake! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Ikke at jeg er ute etter Persie, men virker han ikke litt ukonsentrert? Har slurvet litt med det individuelle, selv om han bidrar mye og spiller bra. Virker bare som om han trenger et sekund eller to på å sette i gang. Deilig blokkering av Vidic. Flott å ha han tilbake! Ekte forsvarsspill! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Hvordan i helvete kan Anichebe spille for en topp 4-utfordrer? Ikke at jeg er ute etter Persie, men virker han ikke litt ukonsentrert? Har virket litt sløv i starten, ja. Lenke til kommentar
Robban14 Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Elendig av Jones. Har vell slitt en del med skader, men har ikke imponert meg spesielt av det jeg har sett av han. Større potensiale som stopper kanskje? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 God første-klarering av DeGea, den andre? Not so much. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Elendig av Jones. Har vell slitt en del med skader, men har ikke imponert meg spesielt av det jeg har sett av han. Større potensiale som stopper kanskje? Positive med Jones er at han har tatt over potetrollen til O'Shea. Kan spille overalt i forsvar pluss gjøre en ok jobb sentralt på midtbanen. Kan kanskje bli en solid defensiv anker etter hvert, men håper han heller satses på som midtstopper/høyreback. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 ROBIIIIIN!!! FOR EN TYPE!!! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Van Persieeeeeeee! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Roooobin van Persie:D Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Skårer selv på en dag det lugger litt. Liker ikke fyren, men fy så god han er. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Klønete gjort egentlig. Var bombesikker på at han skulle bomme da han rundet keeper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå