bOFFE Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hei. Håper noen kan hjelpe meg. Jeg får ikke lyd i høyre bakhøytaler. Når jeg kjører høytalerne i "matrix" er det svak lyd i høre bakhøytaler, mens det i den venstre er høy og klar lyd. Testsignal gir rett melding i alle høytalere, unntatt høyre bakhøytaler. Den er taus. Noen gode forslag eller er det hardwarefeil?? Kobler jeg høyre bakhøytaler på en annen kanal. eks. venstre, blir det lyd i høytaleren - så den fungerer iallefall. Lenke til kommentar
Cerik Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hadde samme problemet jeg også. Byttet om den svarte og den orange ledningen og vips var det ok.. Forsøk det. Green to Green, Black to Orange, Orange to Black. In Nvidia Control panel, Set up 6 speakers, Uncheck everything except Analog Output and Dolby® Digital Encoding which will be grayed out, Premix volumes all the way up. To test the tone, trun off the matrix button. On most apps and games, turn on the matrix button. That should do it, the sound is very nice Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Ka være så simpelt at du har stilt balansen til venstre bake (ikke det at jeg tror det, skal mye til for å være like dum som en venn av meg når det kommer til slike ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå