Valiient Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Akkurat det jeg frykter. I værste fall så får jeg ta av armour shield greia Du kan jo bytte de med andre vifter, eller koble de på en viftekontroller om det går? Endret 7. mars 2013 av Valiient Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg får se hva jeg gjør hvis det blir for ille ved overklokking. Kan ikke huske om det var vanlig 3-pin vifte eller ikke på de viftene (har bygget en pc med det hovedkortet) Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Akkurat det jeg frykter. I værste fall så får jeg ta av armour shield greia Hadde det vært annen farge på det kunne jeg vurdert det Det er det hovedkortet Ronsanut bruker her? Jeg tror det.. Det er ihvertfall Gugabyt, og de har bare ett kort med den smekkre fargen. Tenkte det sammen med 900D, AF/SP vifter med ringen farget i oransje. Og oransje sleeves. Får se hvordan det blir etterhvert. Lenke til kommentar
Valiient Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Jeg får se hva jeg gjør hvis det blir for ille ved overklokking. Kan ikke huske om det var vanlig 3-pin vifte eller ikke på de viftene (har bygget en pc med det hovedkortet) http://youtu.be/lHvE9hjaZ5c Tror viftene er 40mm På videon kan du se at det er 3pin Endret 7. mars 2013 av Valiient Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg tror det.. Det er ihvertfall Gugabyt, og de har bare ett kort med den smekkre fargen. Tenkte det sammen med 900D, AF/SP vifter med ringen farget i oransje. Og oransje sleeves. Får se hvordan det blir etterhvert. Lykke til! Du får opprette en worklog så du får litt mer motivasjon underveis Tror viftene er 40mm På videon kan du se at det er 3pin Takk, ser på den nå Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Lykke til! Du får opprette en worklog så du får litt mer motivasjon underveis Takk, ser på den nå And i will! 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 Startet med modifiseringen av kabinettet i dag! Hva vil dere se og hva burde jeg gjøre? Skal skaffe nagler og naglepistol (?) sånn at jeg får festet Hot-swap buret. Jeg må også måle og kutte litt for 240 radiatoren jeg har. Jeg håpet jeg skulle få plass til en 360 istedenfor, men da blir det utrolig trangt og jeg må trolig skaffe et nytt sidepanel (700D) og kutte til ventilasjons hull og vindu. Jeg har også lagt ut hovedkortet på Hardware.no Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hvordan skal du montere radiatoren i bunn? Flatt eller på siden? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2013 Flatt! Skal kutte hull sånn at viftene får litt frisk luft Det kan hende jeg monterer en 360 radiator istedenfor (tror jeg akkurat får plass) til å montere den på siden. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hoho! Ser du har ordna deg bøyetang å rørkutter, hva har du tenkt? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg har tenkt å gå fullt ut med cobberrør Det blir nok litt av en jobb Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg har tenkt å gå fullt ut med cobberrør Det blir nok litt av en jobb Krombelagte, håper jeg Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Det finner du ut Kommer an på prisen, er det mye dyrere enn "original" farge så vet jeg ikke helt. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg er rørlegger, hvor bor du? Trenger du hjelp? :-) Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Jeg bor i Nærheten av Lillehammer, jeg kan trenge hjelp til å finne riktige rør som bøyes lett, 12mm OD, enten nickel eller krom farge og som holder formen. Jeg har funnet noe jeg tror er perfekt bare at det er kobber farge, men jeg tror det finnes noe som kan "shine" de opp så de glinser litt mer. Her er de jeg fant: http://www.ebay.co.uk/itm/12mm-OD-Copper-Tubing-Tube-Pipe-NEW-x-1-Metre-/110923261320?pt=UK_DIY_Materials_Plumbing_MJ&hash=item19d38aa588#shId Endret 14. mars 2013 av Kabom Lenke til kommentar
powersound Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg bor i Nærheten av Lillehammer, jeg kan trenge hjelp til å finne riktige rør som bøyes lett, 12mm OD, enten nickel eller krom farge og som holder formen. Jeg har funnet noe jeg tror er perfekt bare at det er kobber farge, men jeg tror det finnes noe som kan "shine" de opp så de glinser litt mer. Her er de jeg fant: http://www.ebay.co.uk/itm/12mm-OD-Copper-Tubing-Tube-Pipe-NEW-x-1-Metre-/110923261320?pt=UK_DIY_Materials_Plumbing_MJ&hash=item19d38aa588#shId Du får dem kromma på kveil også, skal ta å sjekke imorgen hva det koster. Men med helglødde rør trenger du nesten ikke bøyetang engang:) Er i teorien veldig spendt på Åssen du kommer til å løse det, har selv tenkt tanken men har ikke orket å teste:) Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Koster det ikke så mye mer enn ca 200kr pr meter så De jeg fant på ebay er £11.90 pr meter. Hvis jeg ikke finner det i Norge eller kromma rør noen steder til en billig penge så polerer jeg bare kobberfargede rørene Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg fikk skaffet meg to meter cobberrør fra Biltema for litt under 200kr, jeg tror de skal funke, men vet du hva man kan pusse cobber med? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Hva syns dere så langt? Lenke til kommentar
powersound Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Ser da greit ut det "lille" vi har fått sett. Når det kommer til å pusse kobber så bør du ha en pussematte. finnes også på Biltema. Men TROR også stålull kan gjøre samme nytten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå