Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, bare si ifra om du finner noe du kunne tenke deg å kjøpe, har noen smådeler til salgs som jeg snart legger ut på finn

 

Mye mulig. På lang lang sikt trenger jeg en av/på knapp og et I/O panel, trenger det til custom case prosjektet mitt, som skal begynnes på i sommerferien.

 

Mener og ha sett at du hadde et ekstra kabinett med litt innmat. Kabinettet, eller bare I/O panelt og start knappen kunne vært fint.

 

Om du selger da :p

Endret av Sjofelgut
Lenke til kommentar

Mye mulig. På lang lang sikt trenger jeg en av/på knapp og et I/O panel, trenger det til custom case prosjektet mitt, som skal begynnes på i sommerferien.

 

Mener og ha sett at du hadde et ekstra kabinett med litt innmat. Kabinettet, eller bare I/O panelt og start knappen kunne vært fint.

 

Om du selger da :p

Ærlig? Bor hull til Anti-Vandal brytere, beste bryterne ever, og mod inn en slik ;)
Lenke til kommentar

Takk. På det hovedkortet du har så kan du bare ha kortene i slot 2 og 5 hvis jeg har rett, da burde du ha mer enn nok plass og kortet burde ikke bli så varmt. Men jeg er ikke så god med SLI/Crossfire. Jeg har tatt svaret mitt ut i fra denne siden:

http://lanoc.org/review/motherboards/5807-asus-z77-roundup?start=2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...