w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Hehe, kan hende jeg spanderer en RAM vannblokk bare for å skjule det Endret 5. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det er morro å se på Socket 775 HK og kjølerne i forhold til det vi har nå Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Det er det Hvordan funker betaling? er det forhåndsbetaling eller noe anna? Annonse Endret 5. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Pleier å ta betalt på forhånd enten via Paypal (tryggere for de som kjøper) eller kontooverføring Jeg ønsker ikke kontakt med prinser fra Nigeria. Døde nesten av latter Endret 5. februar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Åhh ok. Går det ann å redigere annonsen? Finner det ikke noen steder... Endret 5. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jepp, du trykker "trekk tilbake" så "rediger" så "publiser" Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Takk for hjelpa Sånn, da er annonsen endret og prisen er satt litt ned Endret 5. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Bare hyggelig, vet hvordan det er, siden jeg har irritert meg litt over det selv, men fant ut av det litt tilfeldig (Skulle sjekke noe på en annonse der varen var solgt) Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Ok, bare si ifra om du finner noe du kunne tenke deg å kjøpe, har noen smådeler til salgs som jeg snart legger ut på finn Mye mulig. På lang lang sikt trenger jeg en av/på knapp og et I/O panel, trenger det til custom case prosjektet mitt, som skal begynnes på i sommerferien. Mener og ha sett at du hadde et ekstra kabinett med litt innmat. Kabinettet, eller bare I/O panelt og start knappen kunne vært fint. Om du selger da Endret 5. februar 2013 av Sjofelgut Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Mye mulig. På lang lang sikt trenger jeg en av/på knapp og et I/O panel, trenger det til custom case prosjektet mitt, som skal begynnes på i sommerferien. Mener og ha sett at du hadde et ekstra kabinett med litt innmat. Kabinettet, eller bare I/O panelt og start knappen kunne vært fint. Om du selger da Ærlig? Bor hull til Anti-Vandal brytere, beste bryterne ever, og mod inn en slik Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Oppdatert workloggen nå 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Har du rukket å prøve den? Har AX850 selv, og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Skal sette den inn i dataen i helga som kommer Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Tøff rigg. Har ett spørsmål. Hvordan er det med SLI oppsett med tanke på luft mellom kortene. Kan man fint ha det ene i slot 1 og det andre i slot 3? Jeg har et Asus P8z77-v pro nå, men bare 3 millimeter mellom kortene som gjør at det øverste blir 80-85 grader ved bruk. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Takk. På det hovedkortet du har så kan du bare ha kortene i slot 2 og 5 hvis jeg har rett, da burde du ha mer enn nok plass og kortet burde ikke bli så varmt. Men jeg er ikke så god med SLI/Crossfire. Jeg har tatt svaret mitt ut i fra denne siden: http://lanoc.org/review/motherboards/5807-asus-z77-roundup?start=2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg har oppdatert og pusset opp workloggen Noe mer jeg burde tilføye? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Sleeve de regnbuene du har nederst i kabinettet Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Må bare selge noen ting først Så legger jeg inn bestilling på MDPC Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Forrige gang jeg bestilte derifra, så skrev han at hver ting kostet 1 EUR Skal du har rød eller svart, eller Color X? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå