w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Hei, det blir nok bare Akrylrør på meg etter litt tenking og grubling Alt blir synlig, siden jeg fjernet midtplaten på mitt 800D, som du ser på siste oppdatering så har jeg akkurat fått plass til 360 radiatoren, planen er å montere pumpa ved siden av hovedkortet, så jeg får brukt fillporten og får en mye "reinere" loop. Ser bra ut den plexiplaten du fikk montert. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Da har jeg fått vekket liv i workloggen! Blir mer etter jul angående fronten! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Da har jeg ordnet opp i "To-do"-listen, noe jeg mangler tro? Vil gjerne ha tilbakemeldinger og ideer også! Endret 13. desember 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2013 Kabinettet blir så langt hvis jeg lager en sånn Lenke til kommentar
Microguy Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Fronten ser bra ut den. Gleder meg til å se mer av prosjektet ditt! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Takk Skal se om jeg får tak i aluminium snart, så det burde ikke ta alt for lang tid før jeg blir ferdig med selve kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå