Tanoy Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 hei, jeg skulle laste ned en app og dette kom frem (se bilde) og hvor skifter jeg til norsk? som det står i beskjeden på bildet Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Skal ikke være noe annet å gjøre en å trykke ok. Får samme beskjed når jeg logget med inn med amerikansk konto ved kjøp av norske programmer og visa versa Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg får ikke laste det ned, hvis jeg trykker ok.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Høres rart ut Har du forsøkt å logge ut så inn igjen? E innstillinger og lokasjon Norge under innstillinger ? Logge ut kan du feks gjøre ved å gå til App store > aktuelt. Helt nederst på siden, trykk på Apple id og logg ut Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Nettopp logget ut norsk, så inn med amerikanske. Fikk samme beskjed, bare gyldig i US . Trykket og og kom til amerikansk AppStore med priser i dollar. Logget så ut og inn med norsk, fikk samme beskjed men barer om norsk Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Hmm, ok. Skal prøve når jeg kommer hjem fra skolen. Jeg skriver her om det funket eller ei. Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Ahh, fikk fikset det. Jeg logget bare inn og ut. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå