Mr. President Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hei, Jeg driver å hjelper frøkna med ny header, men mine PS kunnskaper strekker seg ikke så veldig langt.. Hvordan får man en slik "linje" over/under teksten som på de vedlagte bildene? Er det en brush som brukes? På det ene bildet er kantene litt "kappet" av, hvordan er det gjort f.eks? Hvis noen har linker til tutorials på hvordan man gjør det, setter jeg stor pris på det! Vet ikke helt hva jeg skal søke etter.. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 På bilde 2 er det vel bare en boks som er gjort halvveis transparent. Det er veldig enkelt. Det samme kan gjøres på det første bildet også, men at det blir maskert bort i kantene med en brush for å gi den litt "avrevet" effekten. Er sånn jeg ville gjort det i alle fall Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Den ene med det hvite har jeg fått til. Men den siste, hvor du enten må bruke en brush/shape er litt mer tricky.. Men takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå